Ik wilde dit eigenlijk in het grote I-Pod mini topic plaatsten maar die was gesloten:
Mijn probleem is ontzetend simpel:
Mijn I-Pod Mini is dood.
*Hij reageerd niet meer op toetsen. (ook niet op de combo=>DiskMode en ook niet combo=Reset)
*Reageerd niet als hij aangesloten wordt, beeld blijft uit.
*Ook niet als ik de pc opnieuw opstart.
*Dat klote Apple heeft geen telefonische helpdesk. <= Alle bijgaande boekjes hiervoor al getjsekt. (ik vind dit een ontzettend slechte zaak dat een bedrijfs als Apple met de "o-zo-populaire" I-Pod dat deze geen telefonische helpdesk heeft)
*Ook op de I-Pod site zelf kan ik niets wijsworden.
Iemand ideeë of suggesties? Of zal ik meteen het Apple personeel aftuigen?
(sorry, maar ik kan er gewoon niet bijkomen dat zo'n groot bedrijf voor zo'n populair iets geen telefonische service heeft. Als HUN apparaat wat focking veel geld kost disfunctioneerd, dan heb ik recht op een goede service. Dan wil ik niet gaan lopen mailen of dergelijken. Of een heel topic er voor openen.
, Gewoon even bellen, zij komen met oplossing, KLAAR !!!!)
Dus don't blame me dat ik hiervoor een nieuw topic open.quote: chemMjah, het gaat dus nog steeds nergens over.
Jammer van het topic, en weeraanmelden's poging de boel recht te trekken - maar dit topic verzand in een UTFS en RTFM topic. En dat is nutteloos.
Mochten mensen vragen over de iPod Mini hebben, dan mogen ze een nieuwe en SPECIFIEK topic openen nadat ze uiteraard eerst hebben uitgezocht of het niet domweg op de site van Apple staat en/of in dit topic en/of ergens anders.
Mijn probleem is ontzetend simpel:
Mijn I-Pod Mini is dood.
*Hij reageerd niet meer op toetsen. (ook niet op de combo=>DiskMode en ook niet combo=Reset)
*Reageerd niet als hij aangesloten wordt, beeld blijft uit.
*Ook niet als ik de pc opnieuw opstart.
*Dat klote Apple heeft geen telefonische helpdesk. <= Alle bijgaande boekjes hiervoor al getjsekt. (ik vind dit een ontzettend slechte zaak dat een bedrijfs als Apple met de "o-zo-populaire" I-Pod dat deze geen telefonische helpdesk heeft)
*Ook op de I-Pod site zelf kan ik niets wijsworden.
Iemand ideeë of suggesties? Of zal ik meteen het Apple personeel aftuigen?
(sorry, maar ik kan er gewoon niet bijkomen dat zo'n groot bedrijf voor zo'n populair iets geen telefonische service heeft. Als HUN apparaat wat focking veel geld kost disfunctioneerd, dan heb ik recht op een goede service. Dan wil ik niet gaan lopen mailen of dergelijken. Of een heel topic er voor openen.
Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W