I-Pod MINI Dood ?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik wilde dit eigenlijk in het grote I-Pod mini topic plaatsten maar die was gesloten:
quote: chem
Mjah, het gaat dus nog steeds nergens over.

Jammer van het topic, en weeraanmelden's poging de boel recht te trekken - maar dit topic verzand in een UTFS en RTFM topic. En dat is nutteloos.

Mochten mensen vragen over de iPod Mini hebben, dan mogen ze een nieuwe en SPECIFIEK topic openen nadat ze uiteraard eerst hebben uitgezocht of het niet domweg op de site van Apple staat en/of in dit topic en/of ergens anders.
Dus don't blame me dat ik hiervoor een nieuw topic open.

Mijn probleem is ontzetend simpel:
Mijn I-Pod Mini is dood.

*Hij reageerd niet meer op toetsen. (ook niet op de combo=>DiskMode en ook niet combo=Reset)
*Reageerd niet als hij aangesloten wordt, beeld blijft uit.
*Ook niet als ik de pc opnieuw opstart.
*Dat klote Apple heeft geen telefonische helpdesk. <= Alle bijgaande boekjes hiervoor al getjsekt. (ik vind dit een ontzettend slechte zaak dat een bedrijfs als Apple met de "o-zo-populaire" I-Pod dat deze geen telefonische helpdesk heeft)
*Ook op de I-Pod site zelf kan ik niets wijsworden.

Iemand ideeë of suggesties? Of zal ik meteen het Apple personeel aftuigen?

(sorry, maar ik kan er gewoon niet bijkomen dat zo'n groot bedrijf voor zo'n populair iets geen telefonische service heeft. Als HUN apparaat wat focking veel geld kost disfunctioneerd, dan heb ik recht op een goede service. Dan wil ik niet gaan lopen mailen of dergelijken. Of een heel topic er voor openen. :| , Gewoon even bellen, zij komen met oplossing, KLAAR !!!!)

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sinds wanneer heb je dit?
Heb je nog garantie op je apparaat?
Wat vind hun helpdesk ervan(email)?

Ze hebben b.t.w. wel de optie om telefonisch contact op te nemen.
Zie hieronder ;)

[ Voor 169% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2005 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
http://www.apple.com/nl/contact/
http://www.apple.com/contact/

Deze heb je ook niet kunnen vinden?

offtopic:
wat zijn er de laatste tijd toch veel topics met mensen met een kapotte iPod die niet meer weten wat ze moeten doen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TricTrac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-10 15:05

TricTrac

=;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:59

Just_I

What did you just say?

Mja, even op de site van Apple zoeken op contact
Technische ondersteuning
Voor technische ondersteuning per telefoon neem je contact op met 0900 7777 703. Als je recht hebt op aanvullende ondersteuning (tot 90 dagen na aankoop) of als het product wordt gedekt door een AppleCare Protection Plan, worden voor de ondersteuning geen kosten in rekening gebracht. In alle andere gevallen wordt per geval 39 euro excl. BTW in rekening gebracht.

Wil je meer weten over de ondersteuningsopties van Apple, raadpleeg dan het AppleCare overzicht .

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Wie ga je bellen in het weekend dan? En op dit tijdstip? Het internet doet 't 24-7, vorige week mijn Mini, aangemeld, volgende dag UPS op de stoep, klaar. Stresskip.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik heb het sinds vanmiddag.

En neej, ik heb dit niet kunnen vinden nee, heel raar. Thx iig, ga morgen bellen.

(en ja, tuurlijk snap ik ook wel dat ze op zondagavond om 12.00 niemand te breiken valt :). Maar kben gewoon vooral pissed omdat het niet de 1e keer is dat ik gezeik heb met mijn I-Pod. Gebeurd vaak genoeg dat hij bleef hangen en dat ik moest ressetten. En een andere keer wilde ik lekker in de trein muziek luisteren, dan is mijn I-Pod inneens spontaan geformatterd? (=leeg). Ook vind ik I-Tunes kl*te om mee te werken, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Kortom, ik heb al slechte ervanring met Apple/I-Pod)

Maargoe, dit is dus bij niemand een bekend probleem? Zal er dus echt een reparatie nodig zijn? Dan hoop ik niet dat ik hem lang kwijt ben. Hopelijk gaat dat dan bij mij ook net zo snel als dat het bij jouw ging :)

EDIT:

Iig, bedankt voor de snellereacties!

[ Voor 3% gewijzigd door Fiddle op 31-10-2005 00:26 ]

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-10 17:20

dawuss

gadgeteer

Misschien moet je gewoon even rustig ademhalen. Lekker naar bed gaan, en er bij stil staan dat er ook wel eens mensen een vrije dag hebben :)

Sterkte met het opsturen van je speeltje, ik hoop dat je 'm snel weer terug hebt. In ieder geval hoef niet heel Apple Talk daarvan op de hoogte gehouden te worden, dus dit topic kan met pensioen ;)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.