Toon posts:

PSP het internet op via de pc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag mensen,

Er is een probleem. Deze is hoogstwaarschijnlijk niet al te moeilijk op te lossen, maar helaas ben ik al uren bezig met het zoeken naar de oplossing.

Het is dus de bedoeling dat mijn psp een verbindin kan maken met mijn pc. Aangezien ik daar een muziekservertje heb draaien en een clientje op de psp. Het probleem is dat ik geen access point heb.

Nu heb ik het dus via adhoc geprobeerd, maar dit is geen mogelijkheid omdat ze om de een of andere vage reden elkaar niet kunnen vinden.

Nu dacht ik er aan, om mijn pc op te zetten als access point. Ik heb me radeloos gezocht, maar geen oplossing gevonden. Wel heb ik een aantal tutorials gevonden maar deze gaan allemaal van iets anders uit.

Dus nu mijn vraag:
Is het mogelijk om mijn pc als accesspoint op te zetten? Zo ja, hoe? Zo nee, zijn er andere oplossingen?

Want zo heb ik mijn laptop ooit zonder accesspoint het internet op gekregen door een verbinding met mijn pc te maken. Maar mijn pc had software voor de wifikaart en daar kon je een adhoc verbinding super makkelijk opzetten. Maar mijn laptop heeft deze software niet.

Verwijderd

Topicstarter
schopje

Verwijderd

Topicstarter
onmogelijk, heb het zelf ook geprobeerd.

naja relatief onmogelijk.

Je psp wil alleen in een netwerk gaan wanneer er een accespoint in de buurt is, in adhoc modus kan hij welliswaar verbinden maar dan gaat ie kloten met allemaal vage berichten

het komt er iig op neer dat het niet gaat lukken

• Flapp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 20:16
offtopic:
Praat jij nou tegen jezelf als een andere persoonlijkheid?
ik zie hier maar 3 berichtern , en allemaal van jou

misschien een draadloos routertje kopen?

"Stilte, een gat in het geluid...."

Verwijderd

Topicstarter
uh? :D

Ik had het zelf niet eens door. Hoe kan het dat deze zo hoog in de topics staat dan?

Pff wat een rare ervaring :D

Gooi hier maar een slotje op, ik was er in oktober al van overtuigd dat het niet zou lukken.