Ik wil dus simpelweg mijn counterstrike source server in mijn webconfig van mijn ClarkConnect box zetten zodat ik niet steeds weer putty wil openen om de CSS server te herstarten om wat veranderingen door te brengen. Het gaat om een Centos 4 linux bak.
Ik heb eerst maar CSS toegevoegd doormiddel van webmin als service. Die heeft dit mooie filetje in mijn init.d map gezet. Dit bestand heet "CSSserver"
Maar nu kon ik de service nog niet herstarten of uit zetten.
Ben dus maar gaan zoeken op de site van CC zelf. Daar vond ik dit: http://www.clarkconnect.o...391&Search=true#Post71391
Goed ik heb dus deze regel toegevoegd aan mijn /var/webconfig/classes/deamon.list
Waarom staat daar nou samba? Dat heb ik gelezen en dat heeft er mee te maken als ik het goed heb dat je een rpm hier zou moeten invullen. Volgens de mannen van het topic hierboven maak het geen zak uit wat ik hier in vul als het maar een bestaande rpm is. Het zou de app niet moeten beïnvloeden.
Goed als ik nu bij mijn Running services kijk bij de webconfig dan staat daar netjes dat de CSS server running is
Maar als ik hem nu uit zet dan blijft hij running terwijl webconfig zegt dat hij stopped is 
Nu staat er een stukje boven in mijn post dit stukje code:
Dat is dus dit script:
de vraag is nu dus eigenlijk hoe fix ik dit? Ik ben nu even de draad kwijt. Ik ben niet zo'n held met linux dus daarom ben ik genoodzaakt deze hulplijn in te schakelen
Kan iemand me helpen?
Ik heb eerst maar CSS toegevoegd doormiddel van webmin als service. Die heeft dit mooie filetje in mijn init.d map gezet. Dit bestand heet "CSSserver"
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| #!/bin/sh
# description: Counter Strike: SOURCE dedicated server
# chkconfig: 2345 99 00
case "$1" in
'start')
cd /root/hlds_l/
./cssserver.sh
touch /var/lock/subsys/CSSserver
;;
'stop')
rm -f /var/lock/subsys/CSSserver
;;
*)
echo "Usage: $0 { start | stop }"
;;
esac
exit 0 |
Maar nu kon ik de service nog niet herstarten of uit zetten.
Ben dus maar gaan zoeken op de site van CC zelf. Daar vond ik dit: http://www.clarkconnect.o...391&Search=true#Post71391
Goed ik heb dus deze regel toegevoegd aan mijn /var/webconfig/classes/deamon.list
code:
1
| "CSSserver" => array("samba", "CSSserver", "no", "Counter Strike: SOURCE Dedicated Server"), |
Waarom staat daar nou samba? Dat heb ik gelezen en dat heeft er mee te maken als ik het goed heb dat je een rpm hier zou moeten invullen. Volgens de mannen van het topic hierboven maak het geen zak uit wat ik hier in vul als het maar een bestaande rpm is. Het zou de app niet moeten beïnvloeden.
Goed als ik nu bij mijn Running services kijk bij de webconfig dan staat daar netjes dat de CSS server running is
Nu staat er een stukje boven in mijn post dit stukje code:
code:
1
2
| cd /root/hlds_l/
./cssserver.sh |
Dat is dus dit script:
code:
1
2
3
4
| #!/bin/sh echo "Starting Cs:Source Server" sleep 1 screen -A -m -d -S css-server ./srcds_run -game cstrike +map cs_assaultvilla -maxplayers 20 -autoupdate |
de vraag is nu dus eigenlijk hoe fix ik dit? Ik ben nu even de draad kwijt. Ik ben niet zo'n held met linux dus daarom ben ik genoodzaakt deze hulplijn in te schakelen
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2005 22:07 ]