Corum zegt niks, op geen enkele manier een reactie...

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Vriend van me zit toch al dik 2 maanden met een dode comp. ( zie vorige corum topic) erg veel e-mails en faxen en gewone brieven zijn er heen gestuurd, reactie? ho maar, wat is nu de oplossing?

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-08 18:49
ik wil mijn post deleten. Dat mag ik niet, dus gooi ik de inhoud maar weg. :)

• Hyperbird
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Corum is echt een vage tent, Na een review op hardwareinfo een half jaar geleden was ik ook wel van plan er een te kopen, kom een maand geleden terug op de site, de prijzen zijn nog gewoon het zelfde. Ik ze e-mailen of ze ooit nog omlaag gaan, geen reactie. Ik denk dat ze je naaien waar je bij staat, nooit iets bij corum kopen.

• Christoph
  • Niet online
het probleem is, dat is bij een vriend al gebeurd..en nu een heeft hij nog steeds recht op een nieuwe mobo, maar jah, ze reageren niet

wie weet er raad!

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Langsgaan. Corum schijnt 1 vent te zijn, die het (naar eigen zeggen) pisdruk heeft. Is mijns inziens geen excuus vor slechte service, maar langsgaan is denk ik het beste.

• Christoph
  • Niet online
langsgaan is al gebeurd, maar toen was meneer niet thuis ( hmm)

Het is een beetje ver om elke dag te gaan kijken...wat nu...

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 27-08 14:57
Pisdruk lijkt me niet meer echt van toepassing. Tegenwoordig klokt iedereen z'n Athlon toch zelf over? Toen hij kwam met die opgefokte 500's, wisten we nog niet al te veel van dat GFD gedoe. Toen was dat dus ideaal. Nu heeft iedere Athlon overklokker een GFD-tje, en heeft meneer Corum (Cas Wilders) geen werk meer... :)
Misschien heeft ie het heel slim aangepakt, en heeft ie zichzelf nu failliet laten verklaren ofzo (kan dat?), of is ie er gewoon mee gestopt. Probeer zo'n vent maar eens te tracen...
Kut, maar misschien wel waar... :'(

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 27-08 14:57
Ik heb effe gekeken op die site van hem... Nou, diee is sinds 2 maart dit jaar niet meer ge-update, dus ik ga er maar van uit dat die kerel gevlogen is. Ik zal wel eens kijken, ik woon zelf in Eindhoven, misschien ga ik wel een keertje langs... :)

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10:09
Je moet er inderdaad langsgaan!
Hij bepaald zelf zijn tijden, dus kijk er niet vreemd van op als 'die' er niet is.

Ik heb in december/januari mijn mobo (Biostar) laten vervangen door een MSI6167 wegens het niet meer werken van de BIOSTAR.
Toen zijn mijn PA en ik vanaf EMMEN naar EINDHOVEN gereden en waren we er s'morgens en even later kwam hij.
Mobo vervangen en geheugen gekocht. (128@133)
Verder prima service dus..

Daarna heb ik niks meer met hem te maken gehad.
Ja, m'n geheugen werkte niet goed samen met MOBO :(, heb ik omgeruild bij eigen winkel en ok :)

Nu had ik een paar weken geleden m'n voeding kapot :(, die van het corum systeem :(.
Was een 300watt TARGET voeding.

Garantie kon ik dus wel vergeten, ik heb er dus ook niks aan gedaan verder, ik heb via internet een nieuwe gekocht voor bijna f 130,- incl rembourskosten, dus dat viel nog mee..

Tot zover mijn ervaring met CORUM!!

p.s. het is inderdaad 1 iemand, volgens mij!
Pagina: 1