ik ben op zoek naar een site met meerdere computer onderdelen ik weet niet echt waar ik dit het beste kan posten... weet iemand mischien een nederlandse site zoals alternate waar goedkoop en veel computer onderdelen weg kan halen?
Edit, OK, ^^ was me dus net voor...moet weer eens leren te refreshen voor het posten
Maar d''r zijn er meer dan genoeg, een beetje meer zelf zoeken mag ook wel eigenlijk...
Maar d''r zijn er meer dan genoeg, een beetje meer zelf zoeken mag ook wel eigenlijk...
[ Voor 41% gewijzigd door The Eagle op 30-10-2005 22:05 ]
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Er zijn godvernakend veel on-line sites waar je hardware kunt kopen. Deze vraag is dus ook niet simpel te beantwoorden.
Ik persoonlijk heb hele goede ervaringen met eynstein.nl, freezinghardware.nl the-ocshop.com en azerty.nl ..... En zo zijn er waarschijnlijk nog vele meer te noemen....
Zoeken helpt, en er is niet voor niks een shop survey.....!!!
Succes
Ik persoonlijk heb hele goede ervaringen met eynstein.nl, freezinghardware.nl the-ocshop.com en azerty.nl ..... En zo zijn er waarschijnlijk nog vele meer te noemen....
Zoeken helpt, en er is niet voor niks een shop survey.....!!!
edit:
Zoals SyphOn zei dus
Zoals SyphOn zei dus
Succes
[ Voor 6% gewijzigd door Kluk-Kluk op 30-10-2005 22:12 ]