Toon posts:

alle data van een partitie naar een andere partitie kopieren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Naar aanleiding van dit topic (DDO (250gb op oude intel 440bx) + ghost = crash) ben ik tot de conclusie moeten komen dat een image niet gaat werken vanwege de andere structuur door de DDO, maar nu zal ik dus de data die ik in mn partitie heb, dus mn windows etc juist moeten kopieren naar de nieuwe schuif.
Dus niet een image van een partitie maken, maar gewoon de inhoud van een partitie kopieren, daarna een fdisk/mbr, en dan zou t moeten werken naar mijns inziens, of zie ik iets over het hoofd?
Maar hoe kopieer ik alle inhoud van die partitie, incl. registry en verborgen bestanden etc.
Dit kan ik zeker niet via de windows verkenner doen ofwel?

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-02 17:51
Gaat inderdaad niet via windows, heb ik ook al een keer geprobeerd.
Daarvoor kun je het setup tooltje van je HD fabrikant proberen. Of gewoon wél een image maken, dat terugzetten en evt uitbreiden.
Of opnieuw installeren ;)

Verwijderd

Topicstarter
nou, een image werkt dus niet ivm DDO, de kopie tool van de HD fabrikant ook al geprobeerd, alles wordt netjes gekopieerd, maar de schijf boot niet, die zegt dan no OS available

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-03 22:13

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Het was misschien handig geweest om in je oude topic verder te gaan.....

Anyway, als ik jou was zou ik ff zoeken of ik ergens iemand met een recente PC vond, en daar de zaak inhangen. Scheelt je een hoop ellende. Op die BX440 kun je dan gewoon je schijf gebruiken met DDO.

Wel lastig, maar ja dat krijg je met die oude bakken...

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)