Toon posts:

A8N-E Software

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag maar weer eens mijn pc opnieuw moeten installeren.
Eerst werkte de harde schijf niet mee maar na veel zoeken en lezen op GoT alles werkend gekregen! _/-\o_

Alles werkt weer behalve mijn USB 2 driver. Die heb ik niet meer kan ik ook nergens meer vinden, ik ben namelijk mijn cd kwijt die ik bij m'n mobo kreeg. Ook de site van Asus werkt niet, op de site waar je dat zou kunnen downloaden krijg je een foutmelding. Heeft iemand misschien die drivers voor mij zodat mijn USB weer USB 2.0 kan worden? Of, weet iemand waar ik die kan downloaden?

Mobo: Asus A8N-E
AMD 64 3000+ Venice
Bios versie: 1006

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Zit als het goed is standaard in WinXP SP1.
Tenminste als ik het goed kan herinneren kreeg ik een txt betandje waarin dit stond toen ik in het programma'tje van m'n mobo CD op USB driver klikte.

[ Voor 4% gewijzigd door fsfikke op 30-10-2005 20:48 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik ga ervan uit dat je XP draait, en waarschijnlijk al met SP1 danwel 2. Dan hoef je niks meer te doen, windows heeft sinds SP1 standaard USB2 ondersteuning.

• eerdepeer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-05 22:11
Idd, en als je nog een hele ouwe xp hebt en gaat updaten naar sp1, dan moet je in je hardware manager even je usb host ofzo (usb nogwat met een geel uitroepteken) verwijderen en restarten, dat pakte die niet automatisch waardoor je usb op 1.1 bleef hangen/

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb idd Windows XP SP2, vandaag opnieuw geinstalled. Dus gewoon, de USB weggooien en dan weer opnieuw laten detecten door windows en dan is het wel USB 2?

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 21:01:
Ik heb idd Windows XP SP2, vandaag opnieuw geinstalled. Dus gewoon, de USB weggooien en dan weer opnieuw laten detecten door windows en dan is het wel USB 2?
That should do the trick :Y)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Verwijderd

Topicstarter
yep, worked! dank je wel weer! :)
Pagina: 1