Toon posts:

Menu staat fout in IE en werkt niet in FF (en flash vraagje)

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een website aan het maken voor mijn orkest en ik heb een probleem met mijn menu dat ik in Coffeecup heb gemaakt. Hij werkt perfect in IE maar in FF werken er drie menu-items niet. In FF staat het menu op alle pagina's mooi waar het moet staan en in IE staat het op de home page een beetje te hoog en wat te veel naar rechts. De html code voor het menu is voor alle pagina's exact hetzelfde (gewoon gecopy - paste). Ik ben niet zo'n kenner qua websites en maak hem in publisher. Ik heb ook nog een vraagje over flash : ik heb een flashanimatie gemaakt als intro die na de animatie automatisch naar de homepage moet gaan. Hoe plaats ik die intro dan voor mn index-pagina en hoe moet ik dan verwijzen naar mijn homepage?

Het adres van mn website is : http://users.telenet.be/kso

Thanx everyone vor making a noob a bit less noob :)

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-04 10:22

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Poewee.. bij mij doet ie het in IE prima...
In FF zie ik alleen het menu en de header-tekst.
(menu is traag...)

Wat een bak code trouwens! Heb je dat allemaal nodig? Volgens mij kan dat simpeler..
Snap er de helft niet van dus kan verder geen tips geven...

Flash animatie zet je als begin pagina = "index.htm" (publishen dus met HTML pagina en die index noemen) en geef je aan eind van animatie getURL mee met adres rest van site. (even hernoemen naar index2 ofzo) "Skip intro"-knop is aan te bevelen!
(intro is misschien af te raden.. maar smaken verschillen)

[ Voor 8% gewijzigd door kaassouffle op 30-10-2005 21:02 ]

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-03 10:55

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

Hoi deef_vg en welkom op GoT,
Voor je post lees even de FAQ want de vragen die je stelt horen eigenlijk niet thuis op dit forum. Zo zouden we graag willen weten wat je precies zelf geprobeert hebt om het op te lossen, en welke specifieke code je niet uitkomt. Zoals je het nu post lijkt het wel erg veel op: "het werkt niet, wie lost het op?", en dat is niet de bedoeling van dit forum.

Zoek eerst zelf uit wat je precies aan het doen bent en hoe het werkt. Kijk eens op w3schools of zoek het licht via het Alwetende. Post daarna de stukjes van je website waar je niet uitkomt. :)

Stoer; Marduq

Dit topic is gesloten.