Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Smiles, images en dergelijk blijf je dus gewoon zien.
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Ik weet dat dit ooit in het verledeng evraagd is, ik weet alleen niet wat de reden was dat het niet veranderd is/waarom het evt niet kon.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Ik denk dat het nogal een gepriegel is om die smilies uit te schakelen tussen de tags
Grijs? Dan zie ik ze niet meerLuNaTiC schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 19:33:
kunnen die spoilertags trouwens niet wat eleganter gepresenteerd worden? Grijs ofzo? Bij fok bijv is dat wat mooier gedaan, hier staan al die zwarte dingen echt uberlelijk.
Ik weet dat dit ooit in het verledeng evraagd is, ik weet alleen niet wat de reden was dat het niet veranderd is/waarom het evt niet kon.
[ Voor 56% gewijzigd door Nik op 30-10-2005 19:34 ]
k, maar dan kan dus het geen wat Lunatic zegt makkelijk toegepast worden?proller schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 19:33:
Wat een spoiler tag doet, is de tekst in een tabel zetten, die zwart is. Zo krijg je zwarte tekst met een zwarte ahctergrond, die pas bij selecteren leesbaar wordt.
Ik denk dat het nogal een gepriegel is om die smilies uit te schakelen tussen de tags
een gehide div maken die je uit kan klappen
<-- zoals hier
en het zou helemaal mooi zijn als dat wanneer je een spoiler uitklapt deze ook in een quote uitgeklapt word (dus zelfde id meegeven)
zo kan je zegmaar zien welke spoiler gequote is, en de daarop reagerende spoiler openen zonder dat je zo op de namen van de posters moet letten
[ Voor 64% gewijzigd door BasieP op 30-10-2005 19:39 ]
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Voor iedere 'skin' wordt een aparte stylesheet geladen, dus het is in theorie wel mogelijk om spoilertags in andere skins een andere kleur te geven.proller schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 19:33:
[...]
Grijs? Dan zie ik ze niet meerIk heb denk ik een andere skin dan jij gekozen (met een grijze achtergrond). De keuze zwart is gemaakt omdat de tekst hier zwart is, en er geen zwarte achtergronden zijn?
go for it zou ik zeggen.Harm schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 19:36:
[...]
Voor iedere 'skin' wordt een aparte stylesheet geladen, dus het is in theorie wel mogelijk om spoilertags in andere skins een andere kleur te geven.
LuNaTiC schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 19:33:
kunnen die spoilertags trouwens niet wat eleganter gepresenteerd worden? Grijs ofzo? Bij fok bijv is dat wat mooier gedaan, hier staan al die zwarte dingen echt uberlelijk.
Dan krijg je dit |
edit: valt mij nu pas op dat quotes ook lichtgrijs zijn, dus de 'logica' om de tekstkleur met de background (of andersom) mee te laten veranderen zit al in de software
[ Voor 15% gewijzigd door Rob op 30-10-2005 19:40 ]
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Dat is ook weer zoHarm schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 19:36:
[...]
Voor iedere 'skin' wordt een aparte stylesheet geladen, dus het is in theorie wel mogelijk om spoilertags in andere skins een andere kleur te geven.
Maar ik vind de oplossing met uitklappen toch leuker.
Wat ik vaak mis aan spoilers, is dat je neit weet waar het over gaat. Dus je leest een stukje, zie je een spoiler, maar waar gaat die dan over? Feitelijk zou je ook een soort onderwerp in moeten kunnen vullen (zoals, "cheatcodes voor spel x"), zodat je weet wàt er gespoilert wordt
dan moeten ze de textcolor ook even aanpassen he
en proller denkt goed
[ Voor 13% gewijzigd door Sjoerd op 30-10-2005 19:41 ]
1
| [spoiler]text[/spoiler] |
en
1
| [spoiler=over bla en bla]text[/spoiler] |
zo kan je ook het onderwerp aangeven in je spoiler, maar blijven de oude spoiler tags werken
[ Voor 10% gewijzigd door BasieP op 30-10-2005 19:45 ]
Volgens mij viel dat onder het "alle RML wordt herzien, dus dat komt nog" verhaalLuNaTiC schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 19:33:
Lijkt me een prima plan!BasieP schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 19:45:
ik denk aan hetvolgende
code:gewoon de text 'spoiler' (met iets opmaak en zo'n uitklap pijltje ervoor) waar je op kan klikken zodat ie uitklapt
1 [spoiler]text[/spoiler]
en
code:waar staat: 'spoiler: over bla en bla' waar je op kan klikken.
1 [spoiler=over bla en bla]text[/spoiler]
zo kan je ook het onderwerp aangeven in je spoiler, maar blijven de oude spoiler tags werken
Is imo ook een veel nettere oplossing dan tekst die je moet selecteren...
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
En dat zwart voor spoiler tags is inderdaad gewoon lelijk. * NMe met LuNaTiC.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Hier een mogelijk voorbeeldje:
http://forums.animesuki.com/showthread.php?t=9780
Daar hebben ze het met een knop en een vaje gedaan, maar dat valt simpel aan te passen.
De code ervoor staat ook in dat topic
[ Voor 10% gewijzigd door DinX op 30-10-2005 20:38 ]
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
[ Voor 22% gewijzigd door Sjoerd op 30-10-2005 20:40 ]
React Bugs en Featurerequestslangezwieper schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 20:39:
Whoei toch leuk, naar aanleiding van mij zown mooi vooruitzicht
wij willen nog steeds smilies hoor!-NMe- schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 20:31:
RML wordt geparset met een stackbased parser. Dat betekent dat je in principe relatief makkelijk het parsen van RML/smileys tussen twee tags aan en uit moet kunnen zetten, net zoals gedaan wordt tussen [norml]-tags (geen RML) en [code]-tags (geen RML/smileys). Lijkt me dus niet zo'n probleem om te zorgen dat smileys niet geparset worden, waardoor er in plaats vangewoon :P staat?
En dat zwart voor spoiler tags is inderdaad gewoon lelijk. * BasieP met LuNaTiC.
alleen willen we ze niet zien als spoiler tags 'zwart' zijn (of ingeklapt)
http://forums.animesuki.c....php?p=134868&postcount=6BasieP schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 21:09:
[...]
wij willen nog steeds smilies hoor!
alleen willen we ze niet zien als spoiler tags 'zwart' zijn (of ingeklapt)
De avatar en geit
Dat is toch moeilijk?-NMe- schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 20:31:
RML wordt geparset met een stackbased parser. Dat betekent dat je in principe relatief makkelijk het parsen van RML/smileys tussen twee tags aan en uit moet kunnen zetten, net zoals gedaan wordt tussen [norml]-tags (geen RML) en [code]-tags (geen RML/smileys). Lijkt me dus niet zo'n probleem om te zorgen dat smileys niet geparset worden, waardoor er in plaats vangewoon :P staat?
En dat zwart voor spoiler tags is inderdaad gewoon lelijk. * Skaah met LuNaTiC.
1
2
3
4
5
6
7
| .spoiler img { visibility:hidden; } .spoiler::-moz-selection img, .spoiler::selection img { visibility:visible; } |
Jammer van Internet Explorer.
[ Voor 6% gewijzigd door Skaah op 30-10-2005 22:07 ]
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Als je in lynx zult gaan kijken ofzo zal die div wel gewoon visible zijn. Maar dat is nu met de spoiler-met-zwarte-achtergrondkleur ook wel...dawuss schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 22:19:
Ik vind die uitklapsuggestie eigenlijk wel erg sleek. Hoe zit het met compatibility van die mogelijkheid? Als een uitklapmenu perongeluk altijd uitgeklapt weergegeven wordt is het niet zo erg, maar met spoilers is het natuurlijk vervelender.
Volgens mij gaat het verder niet snel gebeuren dat een verborgen div spontaan visible is.
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Ik vind het idee wel goed.BasieP schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 19:45:
ik denk aan hetvolgende
code:gewoon de text 'spoiler' (met iets opmaak en zo'n uitklap pijltje ervoor) waar je op kan klikken zodat ie uitklapt
1 [spoiler]text[/spoiler]
en
code:waar staat: 'spoiler: over bla en bla' waar je op kan klikken.
1 [spoiler=over bla en bla]text[/spoiler]
En wat Lunatic al zei. Een zwart-blok als spoilerblok is ugly.
lichtgrijs of lichtbruin afhankelijk van skin zou mooier zijn.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
oef, ugly scriptingDinX schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 20:36:
[...]
Hier een mogelijk voorbeeldje:
http://forums.animesuki.com/showthread.php?t=9780
Daar hebben ze het met een knop en een vaje gedaan, maar dat valt simpel aan te passen.
De code ervoor staat ook in dat topic
En mijn CSS stylesheets invalidaten door browser-specifieke properties te gebruiken? no thanksSkaah schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 22:06:
[...]
Dat is toch moeilijk?
Cascading Stylesheet:
1 2 3 4 5 6 7 .spoiler img { visibility:hidden; } .spoiler::-moz-selection img, .spoiler::selection img { visibility:visible; }
Jammer van Internet Explorer.
Intentionally left blank
Ik wist niet dat jij van het validatie-circus was!crisp schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 22:33:
[...]
En mijn CSS stylesheets invalidaten door browser-specifieke properties te gebruiken? no thanks
crisp schreef op zondag 07 maart 2004 @ 03:02:
Validatie vind ik echter niet het belangrijkst; dat is meer iets voor diegenen die nog nooit van IRL hebben gehoord
Intentionally left blank
ik kon in het topic niet vinden of het nou een 'ja' of een 'nee' zou worden, en wanneer het dan wel geimplementeerd zou worden..
bij deze dus de vraag:
komen er uitklapbare spoilers in react 1.9.4?
iig niet al bij de introductie van 1.9.4. Misschien later, misschien ook niet - ik heb hier nog niet echt goed over nagedacht.BasieP schreef op zondag 15 januari 2006 @ 18:02:
even een schop..
ik kon in het topic niet vinden of het nou een 'ja' of een 'nee' zou worden, en wanneer het dan wel geimplementeerd zou worden..
bij deze dus de vraag:
komen er uitklapbare spoilers in react 1.9.4?
Intentionally left blank