email dat bestanden achter elkaar verzendt ipv tegelijk

Pagina: 1
Acties:

• Crest
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-07 20:34
Als ik bijvoorbeeld 10 grote bestanden naar iemand wil verzenden, ik doe dat in aparte berichten vlot achter elkaar, dan duurt het een tijdje voor de berichten weg zijn en moet ik telkens wachten totdat er weer een aantal verzonden zijn. Ik wil de bestanden één voor één laten verzenden, maar ze wel vlot klaar kunnen zetten. Voorbeeld: als ik dan een half uurtje bezig ben met alles in de uitgaande postbak te zetten, dan kan ie mooi 's nachts al die bestanden stuk voor stuk verzenden.
Welk email programma kan dat en hoe stel je dat in?

[ Voor 1% gewijzigd door Crest op 30-10-2005 19:27 . Reden: spellingsfoutje ]

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:13

Orion84

Admin Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Als je lokaal je eigen uitgaande mailserver draait kan dat erg makkelijk.Bijvoorbeeld met postcast server.
Alleen staan de ip reeksen van een aantal internet providers op blacklists waardoor je niet thuis een mailserver kan draaien. Welke provider heb je?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Crest
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-07 20:34
Orion84 schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 19:32:
Als je lokaal je eigen uitgaande mailserver draait kan dat erg makkelijk.Bijvoorbeeld met postcast server.
Alleen staan de ip reeksen van een aantal internet providers op blacklists waardoor je niet thuis een mailserver kan draaien. Welke provider heb je?
TweakDSL.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Orion84 schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 19:32:
Dan laat je hem toch forwarden naar de smtp server van je provider....

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:13

Orion84

Admin Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Mja, dat is idd een optie, alleen kan de server die ik noemde dat nou net niet. Vandaar mijn opmerking :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr