Ik heb een probleem met de nec 3540 dvd brander. Ik had al een dvd speler, maar heb deze brander er bij gekocht. Nu wil ik de brander er bij steken, maar dan herkent hij beide spelers niet meer. Bij Hardware zegt die dat ie allebei geïnstalleerd heeft en dat ik me com overnieuw op moet starten en na het opstarten zie hem gewoon niet meer bij '' Deze Computer'' .
Als ik er eentje steek dan doet ie het wel, maar ik wil natuurlijk ook dvd op dvd branden. Ik heb ook bij BIOS zitten kijken en op Auto gezet maar doet die het nog niet.
Ook heb ik nog de dvd brander met een ander merk (Lite-on) van een vriend aangesloten, en dan werkt het wel. Alleen met deze nec werkt het (nog) niet. Weet iemand waar het aan kan liggen?
thnx..
Als ik er eentje steek dan doet ie het wel, maar ik wil natuurlijk ook dvd op dvd branden. Ik heb ook bij BIOS zitten kijken en op Auto gezet maar doet die het nog niet.
Ook heb ik nog de dvd brander met een ander merk (Lite-on) van een vriend aangesloten, en dan werkt het wel. Alleen met deze nec werkt het (nog) niet. Weet iemand waar het aan kan liggen?
thnx..