Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Telefoon vliegt steeds automatisch op handsfree

Pagina: 1
Acties:

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-11 16:26

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Topicstarter
Ik heb hier een normale telefoon (dus geen mobiel) met een handsfree functie. En telkens vliegt dat ding nu al tijden automatisch zomaar op handsfree. Vaak werd ik er door gewekt midden in de nacht. Maar het begint een beetje spooky te worden. Het gebeurt altijd alleen als ik er bij ben, het is nooit dat ik thuis kom dat het aan staat.
In de eerste instantie dacht ik iets van dat er een wisseling in de electriciteit het kon veroorzaken. Maar dat zou geen sense maken als ik lig te slapen ipv computeren oid.
Kan er niks logisch op vinden waarom mijn telefoon dat doet. Iemand een idee?

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Ik kan je er niet mee helpen, maar misschien is je vraag beter op zijn plek in Internet & Telefonie of eventueel Gadget Talk. En zet er dan toch ook even merk en type bij, altijd handig voor de "experts." In ieder geval succes ermee!

Nomen nescio

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:08

ralpje

Deugpopje

Misschien een vies contactje op het handsfree-knopje, waardoo dat ding 'denkt' dat jij op hands-free drukt? Als het al een oud beestje is: open maken en kijken of je iets ziet / kan fixen. Is hij nieuwer (garantie?) dan lekker terug naar de winkel.

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

• apNia

apNia

Topicstarter
Ja maar dat verklaart niet waarom het alleen gebeurt als ik in de buurt ben van dat ding...

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
wat voor foon gaat het om ? :)

• apNia

apNia

Topicstarter
Merk: kpn, Type: Bordeaux 20HV :)

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:08

ralpje

Deugpopje

apNia schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 18:53:
Ja maar dat verklaart niet waarom het alleen gebeurt als ik in de buurt ben van dat ding...
Schakelt dat ding de handsfree niet gewoon automatisch af als er bijvoorbeeld 2 minuten wel een kiestoon is, maar geen toets gedrukt wordt? Dat kan verklaren dat hij nooit aanstaat als je net binnenkomt.

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-11 23:46

SmartDoDo

Woeptiedoe

Meer IT gerelateerd, SG -> IT

• apNia

apNia

Topicstarter
ralpje schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 19:16:
[...]

Schakelt dat ding de handsfree niet gewoon automatisch af als er bijvoorbeeld 2 minuten wel een kiestoon is, maar geen toets gedrukt wordt? Dat kan verklaren dat hij nooit aanstaat als je net binnenkomt.
ruim een uur getest, denk dat ik er nu van uit mag gaan dat ze die intelligentie er niet in hebben zitten :(
Pagina: 1