Vraag over socket 939 mobo's + firewirechipset

Pagina: 1
Acties:

• Rauzi
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-06-2024
He hallo!

n.a.v. Dit topic: [rml][ Asus A8V Deluxe] welke firewire chipset zit hierop?[/rml] ,
weet ik dat er dus een VIA firewirechipset in de asus A8V deluxe zit.

Maar ik ben speciaal opzoek naar een texas instruments of lucent firewirechipset. Liefst 800Mb/s.
Ik ben ook van plan om een AMD Athlon X2 erbij te nemen dus het moederbord moet ook socket 939 bevatten.

Weet iemand welke moederborden bestaan met deze eigenschappen?

• HeepH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-05 09:53

HeepH

Dope Rapper

Waarom specifiek die ? en als je opzoek gaat naar wat highres shots,kan je het dan niet aflezen misschien?

Ik heb me laten vertellen dat ik door omstandigheden óf een Texas Instruments óf een Lucent chipset moet hebben.
Ik kan alleen nergens vinden waar dat staat.

hmm...

en firewire 800 zit dat ook op die a8n? (ik heb hem zelf maar ik de non deluxe dus ik weet het niet)

ik geloof dat er wel een serverbord is met firewire800 alleen dat zal wel heel duur zijn, en mss nog steeds een andere chip hebben...

[ Voor 67% gewijzigd door HeepH op 30-10-2005 18:19 ]

http://specs.tweak.to/16495

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 12:08
Rauzi schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 18:16:
Maar ik ben speciaal opzoek naar een texas instruments of lucent firewirechipset. Liefst 800Mb/s.
Ik ben ook van plan om een AMD Athlon X2 erbij te nemen dus het moederbord moet ook socket 939 bevatten.

Weet iemand welke moederborden bestaan met deze eigenschappen?
A8N-SLI Premium heeft een TI firewire chip. Geen FW800.

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05 11:34
Elke A8N met firewire heeft een 400Mbit chip van Texas Instrument. Op dit moment heeft alleen Gigabyte een 800Mbit chip (van TI) in gebruik.

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:44