Goedendag allemaal,
Sinds enige tijd heb ik mijzelf kunnen verrijken met een wonderschoon videokaart.
Namelijk Xfx 6600 gt agp (3mnd oud), maar ik heb er nu enige tijd problemen mee.
Situatieschets:
P4p800 Asus
1GB 3200
P4 3.0 Ghz 1MB (prescott)
Zalman koeler (koperen) (komt zelfs @3.4 niet boven de 50 graden)
120 Gb
200 Gb
350W voeding (van chieftec)
1x Xfx 6600 gt agp (standaardkoeler)
Problemen:
Eerst kon ik bv. BF2 niet spelen met een hogere forceware dan de op cd meegeleverde. (66.93)
Al een tijdje oud dus. Forceware geupdate. BF2 start niet eens op. Geen melding gewoon een reboot uit het niets. Voor de rest nog nix overclocked wat betreft processor of geheugen of videokaart. Eerst alles standaard en daarna, was de planning om te overclocken.
Met de oude drivers kon ik WEL spelen alleen grafisch laag. Dus om te huilen.
Nu de net nieuwe drivers 88.** doet ie het wel weer, maar ook laag.
En als de kaart er zin heeft krijg ik weer de melding 'nv4 displ. is gestopt met werken'.
Dit komt trouwens voor bij willekeurig belasting van de videokaart (lolbroeken)
Rivatuner heb ik ook; alleen daarmee vind geen problemen.
Ik gebruik liever coolbit voor overclock, maar dat is een persoonlijke voorkeur.
Ok zal eens kijken of dat werkt wbt die drivers (77.77) volgens mij al eens geprobeert.
Wat die artifacts betreft word het beeld dan minder, komen strepen en dergelijk en stopt ie ermee.
Dus de voeding?
Wie o wie kan mij raad geven?
Alvast bedankt voor de getoonde interesse tot zover.
Ik was begonnen met een clean install dus daar kan het ook niet aan liggen.
77.77 drivers = niet werken
Laatste hoop ff een voeding halen en hopen dat ie het doet.
Tot die tijd hoor ik graag jullie`s gedachten over dit probleem
Sinds enige tijd heb ik mijzelf kunnen verrijken met een wonderschoon videokaart.
Namelijk Xfx 6600 gt agp (3mnd oud), maar ik heb er nu enige tijd problemen mee.
Situatieschets:
P4p800 Asus
1GB 3200
P4 3.0 Ghz 1MB (prescott)
Zalman koeler (koperen) (komt zelfs @3.4 niet boven de 50 graden)
120 Gb
200 Gb
350W voeding (van chieftec)
1x Xfx 6600 gt agp (standaardkoeler)
Problemen:
Eerst kon ik bv. BF2 niet spelen met een hogere forceware dan de op cd meegeleverde. (66.93)
Al een tijdje oud dus. Forceware geupdate. BF2 start niet eens op. Geen melding gewoon een reboot uit het niets. Voor de rest nog nix overclocked wat betreft processor of geheugen of videokaart. Eerst alles standaard en daarna, was de planning om te overclocken.
Met de oude drivers kon ik WEL spelen alleen grafisch laag. Dus om te huilen.
Nu de net nieuwe drivers 88.** doet ie het wel weer, maar ook laag.
En als de kaart er zin heeft krijg ik weer de melding 'nv4 displ. is gestopt met werken'.
Dit komt trouwens voor bij willekeurig belasting van de videokaart (lolbroeken)
Rivatuner heb ik ook; alleen daarmee vind geen problemen.
Ik gebruik liever coolbit voor overclock, maar dat is een persoonlijke voorkeur.
Ok zal eens kijken of dat werkt wbt die drivers (77.77) volgens mij al eens geprobeert.
Wat die artifacts betreft word het beeld dan minder, komen strepen en dergelijk en stopt ie ermee.
Dus de voeding?
Wie o wie kan mij raad geven?
Alvast bedankt voor de getoonde interesse tot zover.
Ik was begonnen met een clean install dus daar kan het ook niet aan liggen.
77.77 drivers = niet werken
Laatste hoop ff een voeding halen en hopen dat ie het doet.
Tot die tijd hoor ik graag jullie`s gedachten over dit probleem
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2005 12:03 . Reden: aanvulling op reacties ]