Omdat ik graag een spelletje wil gaan spelen op mijn PC is het vrijwel van noodzaak dat ik een andere GPU aanschaf. Ik ben wezen zoeken en kwam ook weer uit in de pricewatch. Ik had een Geforce 6800 LE in gedachten, tot ik op het volgende uitkwam:
pricewatch: MSI Radeon X800 SE 256MB DDR3 (AGP), RX800SE-TD256
Deze kaart is erg goedkoop. Meestal is goedkoop duurkoop, zoals sommige zullen zeggen. Nu is mijn vraag, zijn er tweakers die deze kaart in het bezit hebben, en hun ervaringen hier met mij willen delen?
Wat doen jullie allemaal met deze kaart?
Ik wil graag America's Army spelen. Dat gaat ook wel met mijn huidige (FX5200), maar niet naar mijn zin.
Bovendien zou ik graag het spelletje fear willen spelen, net als Battlefield 2 en COD 2.
Is dit mogelijk, icm het volgende?
Intel Celeron D 330 (2,66 Ghz@3,16 ghz)
2x512 MB DDR 400 geheugen Corsair
1,5 GB DDR 200 geheugen
Maxtor Diamondmax 10 250 GB pata 7200rpm
Is dit mogelijk, of raden jullie mij liever iets anders aan?
Ik weet niet of het de bedoeling is dat ik dit topic aanmaak, ik zie het vanzelf wel. Bijvoorbaat dank.
pricewatch: MSI Radeon X800 SE 256MB DDR3 (AGP), RX800SE-TD256
Deze kaart is erg goedkoop. Meestal is goedkoop duurkoop, zoals sommige zullen zeggen. Nu is mijn vraag, zijn er tweakers die deze kaart in het bezit hebben, en hun ervaringen hier met mij willen delen?
Wat doen jullie allemaal met deze kaart?
Ik wil graag America's Army spelen. Dat gaat ook wel met mijn huidige (FX5200), maar niet naar mijn zin.
Bovendien zou ik graag het spelletje fear willen spelen, net als Battlefield 2 en COD 2.
Is dit mogelijk, icm het volgende?
Intel Celeron D 330 (2,66 Ghz@3,16 ghz)
2x512 MB DDR 400 geheugen Corsair
1,5 GB DDR 200 geheugen
Maxtor Diamondmax 10 250 GB pata 7200rpm
Is dit mogelijk, of raden jullie mij liever iets anders aan?
Ik weet niet of het de bedoeling is dat ik dit topic aanmaak, ik zie het vanzelf wel. Bijvoorbaat dank.
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2005 17:24 . Reden: memory-edit ]