the_shadow schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 16:22:
Frazzy, welkom op GoT
Wat jij wil hebben (neem ik aan) is een tool om de bestanden te sorteren aan de hand van hun ID3 tag. Hier zijn erg veel (gratis) tools voor te vinden: [google=free ID3 tag sort tool]. Probeer hier eens een paar van. Er zit vast wat tussen wat voor jou het beste werkt.
Zoek in het vervolg eerst even zelf op Google of gebruik de
Search 
Nu ik heb maar 40 gb en de hits die jij ff opnoemt zou ik de dezelfde reactie geven als de TS.
[b][message=24501242,noline]Frazzy schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 00:24
eerst zelf zoeken, wat denk je dat ik heb gedaan... dan krijg je 237.000 hoeveel hits. allemaal even proberen zeker. Ik heb wel een prive leven, weet je?
voor de rest van de reacties bedankt. Ik hoop en denk nu wel wat verder te komen.
Tag & rename is een goeie start, maar wat je ook nog zoekt is denk ik ook een tool om het geluidsnivo gelijk te trekken. (scheelt misschien ook HD space)
Tag & rename heeft een paar leuke functies die handig zijn bij deze job,
- sorteren op artist, titel, en nogmeer,
- afspelen.
- multi tag editor (door veel meuk weg te halen zoals album plaatjes etc scheelde het me toch 500MB)
Bij mij kost 40 GB een dag om het uit te zoeken, en dan heb ik het alleen over artist, titel etc goed te zetten.
om de dubbellen eruit te halen enzv koste het me weer een dag,
Tot op heden heb ik nog geen tool gevonden die dit werk makkelijker maakt
En ik heb ook geen tool gevonden wat in een batch al die mp3's gelijkt trekt kwa geluids nivo & die mijn bitrate etc op 1 manier neerzet dus ik zit met mp3's van 1mb en ik heb ze t/m 10 MB
Er is wel een plugin voor winamp die het voor jou afspeelt op het zelfde nivo