In ons huis hebben we casema breedband met telefonie, maar de eigenaar van deze lijn vertrekt per 1 november (ik ben lekker op tijd, ik weet het) uit ons huis. Nu willen we een nieuwe lijn bestellen voor internet, maar we hebben geen flauw idee wat nou rendabel is. We zitten met zn 6en in een huis en downloaden regelmatig, voor de gezellige vrijdagavond films. Nu leek dat wanadoo family pakket ons wel wat, hoge snelheid, lage kosten, maar wat zijn nou precies de nadelen? Wat krijgen we er allemaal voor als we adsl + telefonie nemen. Tv hebben we geloof ik van UPC, dus dat deel is al in orde, digitale tv of zo hoeft dan ook niet.
En als klein tussen vraagje, als de lijn wordt verhuisd naar een ander adres (van casema) en we willen een andere lijn kopen, hoeveel tijd gaat daartussen zitten? Bij het omschakelen van ene provider naar andere provider hoor ik iets van 6 weken? Is dit ook zo als de lijn verhuisd?
Bedankt alvast
En als klein tussen vraagje, als de lijn wordt verhuisd naar een ander adres (van casema) en we willen een andere lijn kopen, hoeveel tijd gaat daartussen zitten? Bij het omschakelen van ene provider naar andere provider hoor ik iets van 6 weken? Is dit ook zo als de lijn verhuisd?
Bedankt alvast