Verkeerde processor in huis gehaald.

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-03 10:48
Ik had bij Salland Automatisering een Intel Celeron processor besteld.
Deze zou op een Gigabyte moedebord moeten passen aangezien dat op de site van Gigabyte staat.
Helaas kom ik er nu pas achter dat het type proccesor die ik besteld heb een D325 is en op de Gigabyte site staat de D325J. Past dus niet!!

Nu ben ik heel benieuwd, kan je zoiets makkelijk omruilen?? Of worden proccesors in principe niet geruilend?? (verpakking is van proccesor is open geweest).

Ik kan hier verder niks over vinden op de site van Salland Automatisering helaas.
En ik ben wel heel erg benieuwd of ik €70,- heb verspeeld...

Bedankt!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Waarom mail/bel je Salland niet :?
Elk bedrijf handeld dit soort dingen anders af ;)

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:07
Stevie_ schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 16:03:
(...)
Ik kan hier verder niks over vinden op de site van Salland Automatisering helaas.
En ik ben wel heel erg benieuwd of ik €70,- heb verspeeld...

Bedankt!
Het staat er wel degelijk hoor:
U heeft een verkeerd product besteld?
Wij willen graag dat u tevreden bent met uw aankopen bij Salland Automatisering. Het kan echter voorkomen dat u per abuis een verkeerd product hebt besteld. U kunt het verkeerd bestelde product(en) binnen 7 dagen retour sturen naar Salland Automatisering. Let wel, het product dient in een ongeopende, onbeschadigde verpakking geretourneerd te worden. Producten die beschadigd of gebruikt zijn, komen niet voor restitutie in aanmerking. De kosten en het risico van het retour zenden zijn voor uw rekening. Verzendkosten die gemaakt zijn voor het versturen van het product van Salland Automatisering naar het afleveradres worden niet vergoed.
Bron: http://shop.sallandautoma...ent/text.php?content=info

En bovendien bestaat er zoiets als de wettelijke afkoelingsperiode, die geldt bij aankopen op afstand. Deze periode duurt 7 dagen, dus het lijkt erop dat Salland Automatisering daar wel aan voldoet.

[ Voor 9% gewijzigd door Jaap-Jan op 30-10-2005 16:08 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Verwijderd

Oh nm :p

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2005 16:06 ]

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Je hebt bij internet aankopen zowiezo zeven dagen bedenktijd, dus terugsturen kan altijd. Salland doet alsof ze een bijzondere service bieden door op hun site te zetten dat de wet ook bij hun geldt :+

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:07
fsfikke schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 16:07:
Je hebt bij internet aankopen zowiezo zeven dagen bedenktijd, dus terugsturen kan altijd. Salland doet alsof ze een bijzondere service bieden door op hun site te zetten dat de wet ook bij hun geldt :+
Ja, zo zou je het ook kunnen zien :P. Maar vaak is het zo dat het verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen, anders zouden vele van de juridische topics op GoT ook niet nodig zijn geweest ;).

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• lemming_nl
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Dat de processor niet op de compatibility lijst staat wil trouwens niet zeggen dat hij niet zal werken. Als het hetzelfde socket is kan je het gewoon proberen volgens mij.

Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:08

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Ipv alleen maar naar sites te kijken kun je ook even je gezonde verstand gebruiken:

D325: So478
D325J: So775

Je meldt in je topicstart niet wat voor moederbord je hebt (fout!), maar ik veronderstel dat het een So478 bord is. In dat geval ben je gewoon niet al te slim bezig geweest om niet naar de exacte specs van alles te kijken. Wijze leermoment.

Salland is op basis van wet koop op afstand verplicht om iets terug te nemen binnen 7 dagen met onbeschadigde verpakking (ongeopend is punt 2... ook nogal dom dat je hier niet voor openen controleerde of het klopte), is je verpakking beschadigd (bijna altijd het geval met CPU blisters), dan hoeven ze niets voor je te doen.

Seiruu, WTF heeft RMA hiermee te maken? RMA is voor defecte onderdelen, niet verkeerd bestelde.

Neem contact op met Salland, maar besef dat ze hoogstwaarschijnlijk volledig in hun recht staan als ze zeggen dat ze niets voor je kunnen doen. Jij hebt de verkeerde CPU uitgezocht, besteld, binnengekregen, OPENGEMAAKT, daar hoeven zij niet voor op te draaien :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.