Toon posts:

[2003] na stroom uitval

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Vorige week is hier de spanning even van het net geweest en dus een vette reboot in 2003 SP1.
Maar als ik nu 2003 SP1 in wil vraagt ie waarom de "shutdown" was en als dat dan netjes, je kan toch niks anders, invul dan wordt ik weer uitgelogd. Bij hernieuwd inloggen een korte flits met een schermpje en dan word ik weer uitgelogd. Het shutdown "knopje" kan ik niet gebruiken dus is alleen de harde reset over en dan begint dit verhaal weer opnieuw.

iemand ervaring met dit grapje ??

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-02 17:02

Swerfer

Hmm...

Als het een evaluation versie was, dan zal de tijd wel verlopen zijn... Meestal gebeurt dit bij een niet goed gekraakte illegale versie...

Mocht het toch een legale versie zijn, dan zal ik proberen de boel te 'repairen' met de setup CD.

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-01 11:27

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Gebeurt dit alleen als je via console inlogt of ook als je via Remote Administration inlogt? Alleen users uit de "administrators" groep krijgen dit bericht. Kan je als gewone user wel inloggen?

[ Voor 5% gewijzigd door the_shadow op 30-10-2005 16:12 ]

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Verwijderd

Topicstarter
goeie als user inloggen.
dat ga ik eerst eens proberen.

server draait niet dus dan ook geen remote login ( lijkt mij )

het is geen evoluatie versie cq gekraakt

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
via een werkstation even connecten met de eventviewer op die server :) dan kan je wel zien of er nog spannende meldingen zijn

kan zijn dat windows zijn userinit.exe niet meer kan vinden en dat hij je gelijk weer uitlogged (=bekend probleem als er iets is veranderd met de partitionering)

http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;249321

[ Voor 11% gewijzigd door Zwelgje op 30-10-2005 16:34 ]

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
Zwelgje schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 16:33:
via een werkstation even connecten met de eventviewer op die server :) dan kan je wel zien of er nog spannende meldingen zijn

kan zijn dat windows zijn userinit.exe niet meer kan vinden en dat hij je gelijk weer uitlogged (=bekend probleem als er iets is veranderd met de partitionering)

http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;249321
ja dat klopt ik heb C even veranderd in FAT32 om er even 98 op te zetten
want hij logt in en weer uit nadat ik de "shutdown" reden heb ingevoerd.
// offtopic
is zwelgje gelijk aan marius ?
offtopic //

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 17:23:
[...]

ja dat klopt ik heb C even veranderd in FAT32 om er even 98 op te zetten
want hij logt in en weer uit nadat ik de "shutdown" reden heb ingevoerd.
// offtopic
is zwelgje gelijk aan marius ?
offtopic //
offtopic:
nee zwelgje is niet gelijk aan marius

A wise man's life is based around fuck you

Pagina: 1