Aangezien ik over twee maanden ga verhuizen zat ik net te kijken wat de mogelijkheden zijn met mijn (net nieuwe) ADSL abonnement. Ik zat namelijk te denken aan zo'n alles-in-één pakket, ADSL, televisie en telefonie. Echter heb ik, toen ik de aanvraag voor ADSL de deur deed, nooit naar dergelijke mogelijkheden gekeken. Nu zat ik tevens te kijken bij andere providers en zie veel mogelijkheden die ik bij Planet (en ook XS4ALL) mis. Zoals:
• Tiscali: ADSL en Telefonie
• Scarlet One: ADSL, Telefonie, Digitale Televisie, Mobiel
• Wanadoo: ADSL en Telefonie
• Versatel: Digitale Televisie en ADSL
Helaas zit ik nu dus nog zeker 9 maanden vast aan Planet ADSL. Ook wanneer ik ga verhuizen omdat ik binnen de zelfde gemeente blijf en dus in een beschikbaar ADSL gebied blijf. Zijn daar nog andere mogelijkheden voor? Zodat ik bij verhuizing toch onder mijn jaarcontract uit kan?
Natuurlijk heb ik voor een jaar getekent en zal, wanneer er echt geen andere mogelijkheid is, dit jaar uitzingen. Volgende keer toch wat beter uit mijn doppen kijken qua mogelijkheden, ook al maak ik er niet direct gebruik van..
• Tiscali: ADSL en Telefonie
• Scarlet One: ADSL, Telefonie, Digitale Televisie, Mobiel
• Wanadoo: ADSL en Telefonie
• Versatel: Digitale Televisie en ADSL
Helaas zit ik nu dus nog zeker 9 maanden vast aan Planet ADSL. Ook wanneer ik ga verhuizen omdat ik binnen de zelfde gemeente blijf en dus in een beschikbaar ADSL gebied blijf. Zijn daar nog andere mogelijkheden voor? Zodat ik bij verhuizing toch onder mijn jaarcontract uit kan?
Natuurlijk heb ik voor een jaar getekent en zal, wanneer er echt geen andere mogelijkheid is, dit jaar uitzingen. Volgende keer toch wat beter uit mijn doppen kijken qua mogelijkheden, ook al maak ik er niet direct gebruik van..
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.