[IpodMini]Nieuw, hoe accu goed gebruiken?

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Topicstarter
ik heb sinds 2dagen een ipod mini en ik vroeg me af hoe het nou zat met die accu. Moet je hem nou wel helemaal leeg maken voor opladen of tussendoor wel eens opladen?

heb al vanalles gelezen maar je leest overal iets anders :X

ik heb hem nou 1x vol opgeladen (gewoon 1e keer dus) en vroeg me af hoe ik accu nou het best gebruik.

Patient gamer

Verwijderd

Kijk eens op de apple pagina wat er allemaal te vinden is over gebruik en levensduur van iPod batterijen :)

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:07

BHQ

Om de 2 maanden ofzo ff volledig leegzuipen. Verder niet leeg laten lopen en gewoon laden wanneer je kan, maar niet teveel.

-edit- en de 1e keer volledig leeg laten lopen -> weer volladen, dat doe je 3 of 4 keer en daarna houd je gewoon bovenstaande aan, dat werkt het beste :)

[ Voor 39% gewijzigd door BHQ op 30-10-2005 15:54 ]

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Topicstarter
Yapser schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 15:53:
Om de 2 maanden ofzo ff volledig leegzuipen. Verder niet leeg laten lopen en gewoon laden wanneer je kan, maar niet teveel.

-edit- en de 1e keer volledig leeg laten lopen -> weer volladen, dat doe je 3 of 4 keer en daarna houd je gewoon bovenstaande aan, dat werkt het beste :)
bedankt voor de reacties mensen

zon snel en goed forum dit he _/-\o_

wat is trouwens niet teveel opladen?

[ Voor 5% gewijzigd door blmp op 30-10-2005 16:00 ]

Patient gamer

• BHQ

BHQ

Dat je 'm de hele dag aan je pc hangt om 'm te laden, dan 5 minuten luistert en dan weer eraan hangt. Zoiets ;)

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Topicstarter
Yapser schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 16:19:
Dat je 'm de hele dag aan je pc hangt om 'm te laden, dan 5 minuten luistert en dan weer eraan hangt. Zoiets ;)
ooooooo neej dat doe ik niet, alleen waarschijnlijk om nummers te 'verversen' eens in de zoveel tijd

[ Voor 8% gewijzigd door blmp op 30-10-2005 16:44 ]

Patient gamer

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:44

Sabbi

je denkt aan mij.

http://www.batteryuniversity.com/

Zelf denken is altijd zoveel beter...

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
imo gewoon gebruiken. Het is een consumentenproduct, geen portable electronenmicroscoop. Doe normaal, en bij problemen aanspraak maken op je garantie. Lang leve de consumptiemaatschappij!

Verwijderd

HunterPro schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 17:36:
imo gewoon gebruiken. Het is een consumentenproduct, geen portable electronenmicroscoop. Doe normaal, en bij problemen aanspraak maken op je garantie. Lang leve de consumptiemaatschappij!
Als je maar een jaar garantie op je product hebt, dan zou ik er iets zuiniger mee omgaan..

• BHQ

BHQ

Volgens de EU enz. hoor je toch minsten 2 jaar garantie te hebben?

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Yapser schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 18:44:
Volgens de EU enz. hoor je toch minsten 2 jaar garantie te hebben?
Ja, op apparatuur wel, maar daarbij wordt wel rekening gehouden met de (economische) levensduur van een artikel. Die ligt voor een batterij lager.
Anyway, voordat dit topic uitloopt op een juridisch topic over garantie (daar zijn er al genoeg van geweest) of een topic over het optimaal houden van batterijen (daar zijn er ook al genoeg van geweest) doe ik er een slotje op.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.