Philips 725H brandt geen leesbare DVD+R wel DVD+RW

Pagina: 1
Acties:

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-02 17:24
Mijn vader heeft een tijdje terug bij de V&D deze hard disc recorder gekocht. Ding doet het verder prima, alleen hij brandt geen leesbare DVD+R dvd's (in andere devices dan). DVD+RW zijn na het branden prima te lezen in bijvoorbeeld een pc/andere dvdspeler, maar de DVD+R geven geen data weer. Terwijl er wel data opstaat als ik achter op de dvd kijk (de kringen zeg maar). Hij leest de DVD+R ook wel in het apparaat zelf, maar in andere devices dus niet en dat is eigenlijk wel de bedoeling :)

Heb in het grote topic over deze serie gekeken, maar daar kwam ik niks tegen en om dat topic niet te vervuilen (wat normaal niet toegestaan is) heb ik me probleem in een los topic gepost.

PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Verwijderd

Ik heb zelf niet zo'n ding maar wel van anderen gehoord dat er halfgare discs gebrand worden, misschien staat hier wat tussen?

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-02 08:16

MicroWhale

The problem is choice

staat de optie "finalize" aan?

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.