Ik heb een oude pc uit '98 waarop ik een clean install van Windows wil doen. Nu kan hij om de één of andere vage reden niet van CD booten (Ja, in het bios ingesteld, maar hij gaat gewoon lekker vanaf C bezig). Nu heb ik een tijdje geleden de FDD eruit gesloopt en nu moet hij erin om ffies in dos te kunnen booten (bootflop dus). Helaas doet hij het gewoon voor geen meter. Ik heb het al met een andere FDD geprobeerd, andere bekabeling, maar niets helpt. Hij krijgt wel stroom, dus dat kan ook geen probleem zijn.
Volgens Windows kan hij de drive niet starten (foutcode 10). Op M$ dotcom verwijst men mij bij deze code vrolijk naar de wizard voor hulp bij apparaatbeheer, die mij aanraadt het apparaat opnieuw te installeren. Het probleem is dat ik het ding gewoon niet goed geïnstalleerd krijg. Bij het installeren van de drivers krijg ik deze melding.
Ik heb hier weinig verstand van, dus Googlen gaat dan ook helaas niet.
PS: Mocht er iemand een manier weten om zonder flop een clean Windows install te doen dan is dat ook goed
Volgens Windows kan hij de drive niet starten (foutcode 10). Op M$ dotcom verwijst men mij bij deze code vrolijk naar de wizard voor hulp bij apparaatbeheer, die mij aanraadt het apparaat opnieuw te installeren. Het probleem is dat ik het ding gewoon niet goed geïnstalleerd krijg. Bij het installeren van de drivers krijg ik deze melding.
Ik heb hier weinig verstand van, dus Googlen gaat dan ook helaas niet.
PS: Mocht er iemand een manier weten om zonder flop een clean Windows install te doen dan is dat ook goed