Ik ben nu een maandje over op firefox en het bevalt me nu wel, voor alle kleine dingetjes heb ik wel een plugin of setting kunnen vinden, maar wat betreft een onderwerp blijf ik maar vastlopen en moet ik weer internet explorer gaan gebruiken: Streaming video (wmv denk ik). Op de site van www.trosradar.nl of www.gametrailers.com krijg ik hetzelfde probleem:

Naja, plugin downloaden kan ik wel, maar hij vindt er geen en verwijst naar de downloadpagina van Microsoft, waar ik mediaplayer kan downloaden. Nou die had ik al
(versie 10). en ik ben ook niet zo happig op zelf vanalles daarvan te installeren, aangezien mijn hele MCE-shell op mediaplayer draait en ik dat niet wil slopen.
Mis ik nou gewoon iets? Ik heb het een en ander gezocht, maar ik kan ook geen topics vinden over dit onderwerp en ook geen direct geschikte plugin en ik zou zeggen dat ik niet de enige ben die tegen dit probleem aanloopt toch?
. Zie ik nou iets heel kleins over het hoofd en kunnen jullie bij deze twee sites met firefox wel gewoon netjes de content afspelen?
edit:
owja, ik gebruik firefox 1.07 en WMP10 build 3937

Naja, plugin downloaden kan ik wel, maar hij vindt er geen en verwijst naar de downloadpagina van Microsoft, waar ik mediaplayer kan downloaden. Nou die had ik al
Mis ik nou gewoon iets? Ik heb het een en ander gezocht, maar ik kan ook geen topics vinden over dit onderwerp en ook geen direct geschikte plugin en ik zou zeggen dat ik niet de enige ben die tegen dit probleem aanloopt toch?
edit:
owja, ik gebruik firefox 1.07 en WMP10 build 3937
[ Voor 7% gewijzigd door JvS op 30-10-2005 13:50 ]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp