Call Of Duty 2 multiplayer muis/tb vertraging?

Pagina: 1
Acties:
  • 240 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadrivium
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Eerste bericht...direct een vraag :P

Het gaat dus om Call Of Duty 2 Multiplayer.

Als ik in het spel zit, krijg ik soms een late reactie van mijn invoer. Ik loop bijvoorbeeld rechtdoor, stop dan, maar dan loopt hij in het spel nog een tijdje door. Of ik schiet dan, maar dan schiet hij pas twee seconden later of zo 8)7 Het beeld schokt daarbij gewoon niet, blijft rond de 35 fps... In Singleplayer heb ik daar geen last van. Zowel via internet als via LAN heb ik dit probleem. Ook als ik zeg maar alleen rondloop in m'n eigen opgestarte server waar verder niemand in zit, dan gebeurt dit. Iemand enig idee hoe dit komt?

Mijn systeem:
Voeding: Tagan TG380-U01 380Watt
Moederbord: Abit NF7-SL nForce2 Ultra 400, Socket A
Processor: AMD Athlon XP 2800+ Barton @2,20GHz
Geheugen: 1,25 GB DDR RAM 400MHz
Videokaart: Asus V9999/TD 128 MB GDDR @ 6800GT (16x1,6vp), 350/700MHz
TB/muis: Logitech Cordless Desktop MX3100

Dit draaiend op Windows XP Pro, Service Pack 2.
Internetverbinding: Kabel van Chello (Light, 2048Kbps down /512Kbps up)

Ik hoop dat dit voldoende informatie is..:P Ik heb ondertussen met verschillende instellingen zitten prusten. Op DirectX7 gezet ipv DirectX9...lagere resoluties geprobeerd en details lager gezet. Aantal frames schiet dan wel een stuk omhoog, maar dat lost het probleem niet op. ForceWare 81.85 drivers geprobeerd ipv 81.87 (die dus zou zijn geoptimaliseerd voor Call Of Duty 2), maar de late reactie blijft...

Ik denk..misschien ligt het omdat ik een draadloos toetsenbord en muis heb, maar dan zou ik dit toch ook in Singleplayer moeten ervaren?

[ Voor 61% gewijzigd door Quadrivium op 30-10-2005 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:12
Hoi, en welkom op GoT :)
Ik mis hier heel veel belangrijke informatie, wat normaal resulteert in een slotje. Het is dus handig dat je eerst even de faqs en stickies in een subforum doorneemt voordat je er post, zoals deze: Spielerij - Problemen & Vragen FAQ.
Vul dus even je je startpost aan met behulp van het edit-knopje, rechtsboven bij je post. Belangrijke aanvulling zijn je system specs, je netwerkomgeving, gegevens over naar welke servers je connect, of het probleem via internet, lan of beide optreedt, etc. etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadrivium
  • Niet online
Aangepast...sla me maar als ik nog te weinig info heb gegeven B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:12
Het is een stuk beter zo :)
Heb je al eens geprobeert om te testen met een muis en toetsenbord met draad? Het zou raar zijn als het hier aan ligt, maar dan kan je dit alvast definitief uitsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadrivium
  • Niet online
Even getest met bedraad toetsenbord en muis...probleem nog steeds niet opgelost :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
Ik heb dit ook al een keer meegemaakt. In eens reageerde mijn bewegingen heel erg traag en de muis zwiebelde ook maar wat over het scherm. Na het opnieuw opstarten van cod2 was het weer weg. Ik hoop dat dit eenmalig was. Heb jij het constant, ook na opnieuw opstarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-09 18:26

@r!k

It is I, Leclerq

Heb je niet gewoon een belachlijk hoge ping?

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadrivium
  • Niet online
Opnieuw opstarten helpt niet..maar ik heb het dus niet constant..hij doet het een tijdje goed, en dan ineens doet ie weer voor een paar seconden raar, en vervolgens gaat het weer goed. En aan ping ligt het niet, want als ik zelf de server draai in een LAN-spelletje, dan staat er gewoon 0ms...dus...

[ Voor 38% gewijzigd door Quadrivium op 31-10-2005 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadrivium
  • Niet online
Ondertussen Logitech Setpoint drivers (2.46) gedeïnstalleerd. Heeft ook geen effect. Iemand nog ideeën???

Edit:

Probleem opgelost. Ik heb het toetsenbord en de muis op de usb-poort aangesloten in plaats van op de ps/2 poorten. Gek genoeg heeft dit geholpen ;). Ik snap alleen niet waarom :P

[ Voor 138% gewijzigd door Quadrivium op 13-11-2005 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timted3
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-06-2024
Heb ik ook gehad, het is toch je internet wat een beetje beun is, je kunt je router eens proberen te vernieuwen anders raad ik je toch een ander provider aan met snellere mbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeZet
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-01-2021
Onnodige kick na 6 jaar, vind je niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeZet schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 00:28:
Onnodige kick na 6 jaar, vind je niet?
Dat kan zijn, maar toch las ik dit topic met plezier.
Waarschijnlijk speelt hij inmiddels Call of Duty Black Ops ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Denk dat het probleem inmiddels wel verholpen is
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.