Eerste bericht...direct een vraag 
Het gaat dus om Call Of Duty 2 Multiplayer.
Als ik in het spel zit, krijg ik soms een late reactie van mijn invoer. Ik loop bijvoorbeeld rechtdoor, stop dan, maar dan loopt hij in het spel nog een tijdje door. Of ik schiet dan, maar dan schiet hij pas twee seconden later of zo
Het beeld schokt daarbij gewoon niet, blijft rond de 35 fps... In Singleplayer heb ik daar geen last van. Zowel via internet als via LAN heb ik dit probleem. Ook als ik zeg maar alleen rondloop in m'n eigen opgestarte server waar verder niemand in zit, dan gebeurt dit. Iemand enig idee hoe dit komt?
Mijn systeem:
Voeding: Tagan TG380-U01 380Watt
Moederbord: Abit NF7-SL nForce2 Ultra 400, Socket A
Processor: AMD Athlon XP 2800+ Barton @2,20GHz
Geheugen: 1,25 GB DDR RAM 400MHz
Videokaart: Asus V9999/TD 128 MB GDDR @ 6800GT (16x1,6vp), 350/700MHz
TB/muis: Logitech Cordless Desktop MX3100
Dit draaiend op Windows XP Pro, Service Pack 2.
Internetverbinding: Kabel van Chello (Light, 2048Kbps down /512Kbps up)
Ik hoop dat dit voldoende informatie is..:P Ik heb ondertussen met verschillende instellingen zitten prusten. Op DirectX7 gezet ipv DirectX9...lagere resoluties geprobeerd en details lager gezet. Aantal frames schiet dan wel een stuk omhoog, maar dat lost het probleem niet op. ForceWare 81.85 drivers geprobeerd ipv 81.87 (die dus zou zijn geoptimaliseerd voor Call Of Duty 2), maar de late reactie blijft...
Ik denk..misschien ligt het omdat ik een draadloos toetsenbord en muis heb, maar dan zou ik dit toch ook in Singleplayer moeten ervaren?
Het gaat dus om Call Of Duty 2 Multiplayer.
Als ik in het spel zit, krijg ik soms een late reactie van mijn invoer. Ik loop bijvoorbeeld rechtdoor, stop dan, maar dan loopt hij in het spel nog een tijdje door. Of ik schiet dan, maar dan schiet hij pas twee seconden later of zo

Mijn systeem:
Voeding: Tagan TG380-U01 380Watt
Moederbord: Abit NF7-SL nForce2 Ultra 400, Socket A
Processor: AMD Athlon XP 2800+ Barton @2,20GHz
Geheugen: 1,25 GB DDR RAM 400MHz
Videokaart: Asus V9999/TD 128 MB GDDR @ 6800GT (16x1,6vp), 350/700MHz
TB/muis: Logitech Cordless Desktop MX3100
Dit draaiend op Windows XP Pro, Service Pack 2.
Internetverbinding: Kabel van Chello (Light, 2048Kbps down /512Kbps up)
Ik hoop dat dit voldoende informatie is..:P Ik heb ondertussen met verschillende instellingen zitten prusten. Op DirectX7 gezet ipv DirectX9...lagere resoluties geprobeerd en details lager gezet. Aantal frames schiet dan wel een stuk omhoog, maar dat lost het probleem niet op. ForceWare 81.85 drivers geprobeerd ipv 81.87 (die dus zou zijn geoptimaliseerd voor Call Of Duty 2), maar de late reactie blijft...
Ik denk..misschien ligt het omdat ik een draadloos toetsenbord en muis heb, maar dan zou ik dit toch ook in Singleplayer moeten ervaren?
[ Voor 61% gewijzigd door Quadrivium op 30-10-2005 21:50 ]