ik wil RA2 online spelen met een vriend maar als we samen online zijn kunnen we elkaar niet vinden. wij staan ook al bij elkaar in de buddylijst maar die geeft gewoon offline aan terwijl we gewoon online zijn.. als we in dezelfde kamer zitten.. is het toch niet dezelfde kamer, omdat bij hem 25 users in die kamer zitten en bij maar 10 ofzo.. heel erg vaag.. weet iemand hoe je elkaar kan zoeken of dit probleem kan oplossen thanks..
zitten jullie wel op dezelfde server? standaard zit je op de amerikaanse, maar in je profile kan je dat veranderen in bijv de europese.
Jah ik weet waar de fout zit Cassie...... ok je bent natuurlijk niet zo slim..... maar ik denk dat ie andere jongen zo slim is geweest om op een Europese server in te loggen! En jij niet zo slim bent geweest om dit ook te doen. Vandaar dat jullie elkaar niet kunnen vinden.
Ga jij maar iemand op een demon server zoeken terwijl jij in een sonera server speelt. HAHHAHA
Ga jij maar iemand op een demon server zoeken terwijl jij in een sonera server speelt. HAHHAHA
The "real" Champ will always be The Champ
Duh ga jij nou niet de slimme jongen uithangen want jij wist het ook niet dus.. enne die andere jongen??? Jijzelf bedoel je dus.. hehehe.. 
maar die andere medetweakers thanks.. voor de hulp
maar die andere medetweakers thanks.. voor de hulp
Was ff eei geintje tussendoor joh!!
The "real" Champ will always be The Champ
Verwijderd
HmmmZ....Heb je wel een officiele versie? Want met een illi version doet tie het nie op i-net....>:)
Maar dat is met de meeste games zo!
Maar dat is met de meeste games zo!
Pagina: 1