[FireFox] "document bevat geen gegevens"

Pagina: 1
Acties:

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-07 14:22

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Topicstarter
Om met de deur in huis te vallen: Ik krijg mijn Firefox niet meer aan de praat.

Normaal geeft Firefox de foutmelding: het document bevat geen gegevens.. als de site offline is, waarnaar gezocht wordt. Op mijn laptop doet geen enkele site het meer.

De laptop draait windows XP pro NL SP2.

Firefox is er al meerdere keren volledig af geweest. Met zowel versie 1.0.6 als 1.0.7 heeft de laptop dit probleem. Overigens doet IE het gewoon wel, dus er is elke keer een goed werkende internetverbinding.

Ook heb ik gecontroleerd of de windows firewall misschien FF blokkeerde, maar dit is niet het geval. Firefox staat in de uitzonderingenlijst van de firewall.

• paulhekje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-08 10:01
Heb je de proxy settings gecontroleerd?

|=|=|=||=|=|=||=|=|=| http://www.vanwijck.com |=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=|

Verwijderd

heb je toevallig panda antivirus of iets dergelijks, toen ik deze installeerde had ik namelijk dit probleem ook

• Hann1BaL

Hann1BaL

Topicstarter
paulhekje schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 08:22:
Heb je de proxy settings gecontroleerd?
Ik heb een directe verbinding met internet en zo is die ook ingesteld in FF. Voor de rest draai ik McAfee 8.0 op mijn laptop en dat doe ik ook op mijn pc waar exact dezelfde versie van FF op draait. Dat is het dus allebei ook niet. Andere suggesties?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Normaal geeft Firefox de foutmelding: het document bevat geen gegevens.. als de site offline is, waarnaar gezocht wordt. Op mijn laptop doet geen enkele site het meer.
? Ik mis hier even wat; wat geeft je Firefox nu precies voor foutmelding op alle sites?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Hann1BaL

Hann1BaL

Topicstarter
Spider.007 schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 21:15:
[...]
? Ik mis hier even wat; wat geeft je Firefox nu precies voor foutmelding op alle sites?
Een klein schermpje die zegt: "het document bevat geen gegevens"
(met een ok knop erop.. Dat is alles.)

Het maakt dus niet uit wat ik probeer te openen, die melding krijg ik altijd. Normaal geeft FF die als de site offline is. (NL versie :) )

edit:
Ik heb opnieuw FF volledig verwijderd. Daarbij ook alles uit het register gevist en de map die achterblijft na uninstall verwijdert.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/i/N253837ZX3P4/p.jpeg

Dit is wat ik zie. Beeld blijft wit en die melding verschijnt.

[ Voor 46% gewijzigd door Hann1BaL op 31-10-2005 22:07 ]

Pagina: 1