Qware Home Theatre

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-02 11:04
Ik wil even vragen of dit het setje de moeite waard is om aan te schaffen:

Qware Home Theatre System 5.1, SP-005

Ik kan hier heel weinig over vinden, en hij is ook niet in veel zaken te koop (wel bij Alternate maar daar kan ik hem niet uitprobere).

Wat ik zelf al heb gedaan: gezocht op GoT, gezocht op reviews @ Google, op marktplaats gekeken (dan kan ik ook aan die gene vragen hoe het setje is). Tevergeefs allemaal.

Kent iemand deze set of heeft iemand hem? Hij ziet er mooi uit en is niet erg duur. Ik hoef geen super kwaliteit geluid, alleen het moet wel gewoon mooi zijn.

Foto:
Afbeeldingslocatie: http://www.allesvoorjepc.nl/images/products/1056.jpg

• baquelappe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-09-2025
Ozaki heeft de zelfde set, en wat je zelf zegt, geen super high quality geluid. Het is immers geen HiFi zal ik maar zeggen. Kan me alleen het type van Ozaki niet meer herinneren. Misschien dan de mede GoT'ers hem wel weten :)

Je zou dan naar de ozaki kunnen gaan zoeken.

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-02 11:04
Ozaki HM080

Kan hier ook niet veel over vinden qua reviews e.d. Misschien een tweaker die dit setje heeft staan?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:47

JvS

Ik heb hem zelf ook

mjah, de policy is: Geen vragen over "hoe klinkt dit", je moet zelf luisteren. Als dat niet kan of mag, moet je hem maar thuis proberen of gewoon niet kopen.

Geluid is totaal Smaak en kwaliteitseis afhankelijk en wij weten niet wat jij mooi vindt. Neem de gok of neem hem niet.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.