Toon posts:

Probleem kabels van start en reset knoppen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi r33d3r,

Ik heb een moederbord vervangen alleen ben zo slim (lees: dom) geweest om de kabels gewoon los te rukken en plankie verwisselen.. en toen.. had ik een aantal losse kabels van power, reset en speaker..

Weet iemand waar ik hier iets over terug kan vinden..? ik beschik helaas niet over een digitale camera dus kan geen foto's geven..

• Jckx
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
In de handleiding van je moederbord misschien? :?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 11:45:
Hi r33d3r,

Ik heb een moederbord vervangen alleen ben zo slim (lees: dom) geweest om de kabels gewoon los te rukken en plankie verwisselen.. en toen.. had ik een aantal losse kabels van power, reset en speaker..

Weet iemand waar ik hier iets over terug kan vinden..? ik beschik helaas niet over een digitale camera dus kan geen foto's geven..
Staat er niet op de kabeltjes wat het doet? Meestal staan er wel dingen op RST, PW, HDD, PLED en dat soort dingen. Dan hoef je alleen even de manual van je mobo erbij te pakken en kijken hoe de pinout op dat plankje is.

Verwijderd

kijk op je moederbord staat er meestal wel op pwr rst enz.
en anders kijk je naar het merk en type nummer en zoek je de userguide (handleiding)

google doet wonderen :P

• ff_tweake
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-02 16:58
1. Op GOT wordt niet groeten we elkaar niet.
2. Op internet is vaak een hoop te vinden. bijv. www.google.nl, waar je op de naam van je moederbord, of een serienummer, oid ervan kun zoeken. Op deze manier kun je een heel eind komen.
3. Je kun ook met een schroevendraaier proberen de verschillende pennetjes met elkaar door te verbinden. Dit gaat vaak goed, maar doe het wel op eigen risico. ;)

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:23
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 11:48:
kijk op je moederbord staat er meestal wel op pwr rst enz.
en anders kijk je naar het merk en type nummer en zoek je de userguide (handleiding)

google doet wonderen :P
Volgens mij heeft ie het over de kabeltjes in zijn kast en niet over de aansluitingen op zijn mobo. :P

Als er niets opstaat, zijn ze niet te volgen tot aan het knopje/ledje? Bij veel oudere kasten kun je zo het front eraf klikken en zie je waar de kabeltjes naartoe lopen...

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Topicstarter
Weer lekker wakker vandaag handleiding begint met het "weet u niet meer waar de jumpers en connectors horen?" echt te ziek voor woorden maar ik wist niet dat hij voor wie ik het doe een handleiding had :P zegt ie ook pas net de idioot XD

Verwijderd

XanderH schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 11:50:
[...]

Volgens mij heeft ie het over de kabeltjes in zijn kast en niet over de aansluitingen op zijn mobo. :P

Als er niets opstaat, zijn ze niet te volgen tot aan het knopje/ledje? Bij veel oudere kasten kun je zo het front eraf klikken en zie je waar de kabeltjes naartoe lopen...
oeps sorrie :9
Pagina: 1