Ik heb sinds gisteren een DVD/HDD recorder van LG gekocht (rh7500). Ik sluit 'm op de TV onder aan, komt geen beeld via scart. Ik zie het wel even reageren als ik het ding aanzet, maar verder niets. Ik had natuurlijk ook wel de antenne erin geduwt 
Ik heb 'm later, na wat proberen, maar naar boven genomen naar mijn TV, sluit 'm daar aan en daar doet hij het gewoon.
Ik heb nooit problemen gehad met die ene TV, XBOX en andere DVD-spelers doen het gewoon. De TV is een Nokia en wel al wat jaartjes oud, maar dat moet geen probleem zijn denk ik.
M'n eigen TV, waar het wel op werkt, is een vrij nieuwe LCD (jaartje oud).
Iemand enig idee? Ik vond niets na zoeken hier op het forum. Had wel verwacht dat dit probleem wel eens eerder zou zijn voorgekomen.
Ik heb 'm later, na wat proberen, maar naar boven genomen naar mijn TV, sluit 'm daar aan en daar doet hij het gewoon.
Ik heb nooit problemen gehad met die ene TV, XBOX en andere DVD-spelers doen het gewoon. De TV is een Nokia en wel al wat jaartjes oud, maar dat moet geen probleem zijn denk ik.
M'n eigen TV, waar het wel op werkt, is een vrij nieuwe LCD (jaartje oud).
Iemand enig idee? Ik vond niets na zoeken hier op het forum. Had wel verwacht dat dit probleem wel eens eerder zou zijn voorgekomen.
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl