[DVD/HDD Rec] geen beeld op 1 TV, wel op andere

Pagina: 1
Acties:

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06:47

Boy

www.byoscoop.nl

Topicstarter
Ik heb sinds gisteren een DVD/HDD recorder van LG gekocht (rh7500). Ik sluit 'm op de TV onder aan, komt geen beeld via scart. Ik zie het wel even reageren als ik het ding aanzet, maar verder niets. Ik had natuurlijk ook wel de antenne erin geduwt :)

Ik heb 'm later, na wat proberen, maar naar boven genomen naar mijn TV, sluit 'm daar aan en daar doet hij het gewoon.

Ik heb nooit problemen gehad met die ene TV, XBOX en andere DVD-spelers doen het gewoon. De TV is een Nokia en wel al wat jaartjes oud, maar dat moet geen probleem zijn denk ik.

M'n eigen TV, waar het wel op werkt, is een vrij nieuwe LCD (jaartje oud).

Iemand enig idee? Ik vond niets na zoeken hier op het forum. Had wel verwacht dat dit probleem wel eens eerder zou zijn voorgekomen.

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2025

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Probeer eens met de hand te zappen naar een extern kanaal of av kanaal.
Bij ons zit dat onder de 0, dus ik zap terug vanuit 0 of druk op het ext. knopje tv'tje met pijltje

www.casarodriguillo.com

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06:47

Boy

www.byoscoop.nl

Topicstarter
Ik had wel het goede kanaal. Vanmiddag weer eens aangesloten en het werkte meteen! Enige wat ik anders heb gedaan is een andere scartkabel.

Ze hebben allebei (de scart-kabels) alle pinnen, dus het is vrij vreemd. Ik ga die andere morgen of zo nog wel eens proberen, kijken of het ECHT die scart-kabel is...

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl