Toon posts:

nero vision 3 menu probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey, ik had graag een dvd gemaakt met een hoodmenu, en van daaruit een selecteerbaar chapter menu, net zoals een echte dvd. Hoe kan ik dat doen? (ik geraakt tot aan het menu, maar zelfs al kies je "hoofdmenu en titelmenu maken", toch zie je slechts 1 menu)

dankje

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-02 21:25

Caveman

whahoehaha

Hey.... misschien moet je wel chapters aanmaken in je film om een chaptermenu te krijgen....
Je komt maar tot aan het hoofd/titel menu...wat is het probleem daarna dan, het kan kloppen dat je dan maar 1 menu ziet.
Misschien moet je ff aangeven waar het fout gaat of waar het probleem precies ligt, want zo lijkt het net of wij de handleiding zijn en volgens mij heeft nero er die gewoon bij gedaan... :)
alstublieft.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Verwijderd

Topicstarter
ok! ik lees dus mijn avi in en maak hier 12 hoofdstukken aan.

Hierna wil ik 2 menu's: 1 hoofdmenu (zoals een echte dvd) en een chaptermenu (selecteerbaar vanuit het hoofdmenu). En hier gaat het fout, alhoewel ik kies voor hoofmenu en titelmenu's aanmaken, ik kan slechts een menu aanmaken met mijn titels (die 12 hoofdstukken) erin. en geen 2 aparte menu's

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Volgens mij ligt daar ene beperking van het progamma. Ik gebruik Nero Vision ook regelmatig en je bent beperkt tot gewoon een chaptermenu. Eigenlijk is meer ook niet nodig voor thuisgebruik. In het hoofdmenu kun je opties, subs, taal etc kiezen en dat is bij homevideos toch niet aan de orde.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.