Live box draadloos en kostenplaatje

Pagina: 1
Acties:
  • 263 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Alphons
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-06-2025
Ik sta op het punt de Wanadoo + telefonie te gebruiken + draadloze versie van de livebox te huren, maar schrik een beetje van de prijs: 3.95 euro per maand! De niet draadloze versie is1 euro per maand. Vraagje: Kan men op de niet draadloze versie van de livebox een router oid aansluiten zodat je toch nog draadloos kunt internetten in het huis? Is er een andere goedkopere oplossing?oor toedoen van deze dure livebox is het voordeel practisch weg!

Ben erg benieuwd.

Fonzzzz

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06-2025

Francis

Kawa Versys 1000

je kan idd zelf een router eraan hangen, livebox is gewoon een modem zoals iedere andere.

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

• Taarmen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:04
hey fonzzzzz, ik met het zelfde "probleem". voor 2.95 draadloos, €35.4 per jaar. dit vind ik best veel en je krijgt bij de draadloze livebox maar 1 usb dongle, dus moest ik voor me andere pc als nog een kaart a 17 euro kopen. dit is bij elkaar 52.4. Een draadloze livebox is de standaard livebox maar je krijgt er een pcmcia kaart bij geleverd.
wat ik gedaan heb is 2 Sweex Wireless LAN PCI Card 11g gekocht a €17 per stuk een 1 Sweex 10/100 LAN Adapter Cardbus van €17 is €51. je bent hier mee goedkoper uit en het aperatuur is van jouw ipv wanadoo. maar ik heb nu nog een probleempje om hem aan de praat te krijgen met mijn eige pcmcia kaart. ik laat het je wel horen als het me gelukt is. En ik sta open voor tips hoe ik de livebox met eigen pcmcia kaart kan laten werken.