Toon posts:

[HDD] Raptor Tikt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Via marktplaats heb ik een Western Digital 36 Gb Raptor gekocht. Deze deed het in het begin goed, en ik wilde er windows op zetten. Dit ging nog goed tot het formatteren. Dit ging tot 20% totdat de harde schijf ging tikken. Daarna ging de windows setup niet meer verder en hij word in geen een PC meer gevonden. Met verschilllende kabels.

Ik heb de search gebruikt en daaruit geconcludeerd dat hij defect is. Maar het probleem is dat hij dus 2e hands is en ik weet niet hoe, waar en of ik hem RMA kan sturen naar Western Digital. Hopelijk kan iemand mij daarmee helpen :).

• Ventrance
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-03-2022
Western Digital - Warranty

Kijk hier maar ff en vul het serienummer van de HDD in.

Dell XPS 13 9343

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-03 12:59
En dan meteen een tip: koop NOOIT een harddisk 2e hands! De levensduur van harddisks is al erg kort en je weet niet wat ermee gebeurd is.

^ Wat hij zegt.

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-03 18:41

charrel

Cortisol4life..

Z-Dragon schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 09:55:
En dan meteen een tip: koop NOOIT een harddisk 2e hands! De levensduur van harddisks is al erg kort en je weet niet wat ermee gebeurd is.
gelukkig hebben die raptors lekker lang garantie!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-02 15:41
je moet zelfs met nieuwe harddisks al oppassen, die kunnen het ook na 6 maanden begeven (heb ik nu dus met een 200GB sata schijf)

maar iig, als t goed is kun je gewoon via de western digital site rma aanvragen (werkt bij maxtor weer niet :( ). meestal moet je een bon meegeven, want vanaf dan gaat de garantie in, maar als je die bon niet meer hebt moet je serial nummer invoeren en dan geld de garantie vanaf t moment dat de harddisk gemaakt is

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inmiddels RMA aangevraagd bij WD. Dat ik dat niet kon vinden op die site 8)7 . In ieder geval bedankt iedereen en ik koop m'n harde schijven voortaan toch wel nieuw...

• ivocare
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06:44
Je krijgt nu een nieuwe! En dat waarschijnlijk voor veel minder dan de aanschafprijs, tenzij je hoge verzendkosten heb. Ik dacht €15,00 naar Duitsland.

Verwijderd

charrel schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 09:56:
[...]

gelukkig hebben die raptors lekker lang garantie!
Garantie is toch niet bepaald een substituut voor het verliezen van veel belangrijke data.

Verwijderd

Topicstarter
Gelukkig was de harde schijf nog maar net in mijn bezit zodat ik geen belangrijke gegevens/data op de schijf heb gezet.

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-01 15:57
^^ Mijn schijven wachten altijd braaf tot nadat ik mijn raid partitie in elkaar gezet heb, OS heb geinstelleerd etc. voordat ze compleet dood gaan.. weer een middag werk voor nix :/

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Pagina: 1