Ik heb gisteren op een beurs voor 5 euro een interne Dr.Cooler cardreader gekocht. Heb een interne USB poort vrijgemaakt en hem daar op aangesloten. Apparaat werd herkend en ik krijg er 4 drive letters bij. Als ik de camera (of usb stick) op de USB poort aansluit, komt er netjes een 5e letter bij en ik kan de data lezen. Als ik een SD kaartje in het slot steek gaat het groene lichtje wel branden maar alle 4 drive letterst geven
"<driveletter>:\ not accessible. The request could not be performed because of an I/O device error"
Heb sd kaartje (SanDisk) al geformateerd maar dat maakt niet uit. Is de genoemde melding normaal als je een driveletter probeert te openen en er zit geen kaartje in? Of is er iets niet goed aangesloten op het moederbord?
"<driveletter>:\ not accessible. The request could not be performed because of an I/O device error"
Heb sd kaartje (SanDisk) al geformateerd maar dat maakt niet uit. Is de genoemde melding normaal als je een driveletter probeert te openen en er zit geen kaartje in? Of is er iets niet goed aangesloten op het moederbord?