Toon posts:

Windows install incl software

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo, ik had eens gehoord van een windows dvd waarbij je bij de install kon aangeven welke software je erbij geinstalleerd wilde hebben, ik kan me alleen nog de naam van het venster herinneren, deze was PIMP 3.0. aangezien deze zoekopdracht op nix uitloopt op google en dergelijke, vroeg ik me af of iemand hier daar al eens van gehoord had en eventueel meer info erover kon geven.

En tevens had ik graag geweten hoeje zelf aan de slag gaat om zoeits te maken. khad al wat geknutselt met de PE builder maar dat was niet wat ik zocht.

Verwijderd

Over welke software heb je het dan? Pakketten van Microsoft zelf of van van andere fabrikanten?

Het klinkt namelijk niet als iets erg legaals.

Verwijderd

Topicstarter
het was een windows xp, en dan kreeg je op een gegeven moment een menu waar je kon aanvinken wat je nog meer wilde installeren, bv winrar nero etc etc. denk niet van microsoft zelf

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2005 02:50 ]

Verwijderd

Heb jij licenties van Winrar en Nero en zo?

Verwijderd

Topicstarter
nero zat bij me pc, maar waren maar voorbeeld programma's om een beetje een idee te geven van wat ik zoek. volges mij heet het een unattended install oid, ben nog steeds op zoektocht

Verwijderd

Daar gaat het niet om. Als jij een DVD hebt waar meer op staat dan enkel Windows, en het is geen DVD die bij je computer zat toen je 'm kocht, dan denk ik niet dat jij een legale DVD zoekt. Heb je de regels van dit forum wel eens gelezen?

Verwijderd

Topicstarter
ok got the point, dan dit,

hoe maak je een windows cd/dvd waarbij hij de software bij de windows installatie er ook meteen bij installeerd. dus bv directx, of andere software die ik legaal op cd heb?

Verwijderd

Door eerst eens goed op GoT en het internet te gaan zoeken. Lees ook Windows Operating Systems - Policy en Algemene gedragsregels (Netiquette) nog even door :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.