Even mijzelf in de schijnwerper plakken ;)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57
Alhier: nieuws: Cogent en Level 3 sluiten nieuwe overeenkomst is een niet bepaald levendige discussie waar ik twee flinke reacties heb geplaatst. Er lijkt echter niemand te komen om mijn eventuele puntjes aan te verdienen. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn? Thanks :)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-08 15:56

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

1x inzichtvol
1x interessant

maar had je tijd teveel ofzo toen je dat typte B) :P

[ Voor 3% gewijzigd door webfreakz.nl op 30-10-2005 01:54 ]

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Pfff. Tijd teveel.
edit:
Yay! 1000 posts!

[ Voor 47% gewijzigd door Sendy op 30-10-2005 02:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik kan je eerste reactie in dat draadje geen punt meer geven, die staat al op het hoogst. Reactie nummer twee kan ik wel een puntje geven, en bij deze ook gedaan. Nette reply's! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:17

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik vind het een beetje vreemd dat je een post plaatst omdat je vind dat jouw reacties niet hoog genoeg staan door gebrek aan modding. Als je nou ten onrechte veel te laag was gemod.. Als we dat allemaal gaan doen is het einde zoek.Ik ga dan ook geen mod punten verspelen.
Beoordelingen: +1: Standaard niveau, +1: Informatief, +1: Informatief, +1: Inzichtvol, -0,83: Overbodig, Som: 3.17 / 5x
In mijn ogen absoluut geen reden tot klagen. Je staat op +3 en daar hoort de post ook thuis imho.

[ Voor 9% gewijzigd door Bor op 30-10-2005 10:47 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:53

botoo

💀 too old to die young

@Bor de Wollef, toen dit topic gestart werd stonden de reacties van Floris op +1 (ongemodereerd). Floris steekt overduidelijk behoorlijk wat tijd in die replies en dat mag dan best gewaardeerd worden. Als er geen moderaties zijn geweest dan is TMF de juiste weg om dat aan te kaarten en zoals inmiddels duidelijk is komt het dan wel goed :).
Wmb niks mis mee.

Waar ik meer moeite mee heb is dat jij zegt:
Bor de Wollef schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 10:26:
<!--Ik vind het een beetje vreemd dat je een post plaatst omdat je vind dat jouw reacties niet hoog genoeg staan door gebrek aan modding. Als je nou ten onrechte veel te laag was gemod.. Als we dat allemaal gaan doen is het einde zoek.-->Ik ga dan ook geen mod punten verspelen.
<!--

[...]

In mijn ogen absoluut geen reden tot klagen. Je staat op +3 en daar hoort de post ook thuis imho.-->
Maar je mod wel -1 overbodig . . .

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

botoo schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 15:39:
@Bor de Wollef, toen dit topic gestart werd stonden de reacties van Floris op +1 (ongemodereerd). Floris steekt overduidelijk behoorlijk wat tijd in die replies en dat mag dan best gewaardeerd worden. Als er geen moderaties zijn geweest dan is TMF de juiste weg om dat aan te kaarten en zoals inmiddels duidelijk is komt het dan wel goed :).
Wmb niks mis mee.

Waar ik meer moeite mee heb is dat jij zegt:
[...]
Maar je mod wel -1 overbodig . . .
Ik heb inderdaad een puntje gebruikt om beide replies om +3 te zetten omdat ze imho niet op +4 hoorden. Dat had geen overbodig moeten zijn maar een -1 overgewaardeerd in beide gevallen.

Wat betreft mijn commentaar op het openen van een topic hier omdat je vind dat men je post te laag heeft beoordeeld: dat is mijn bescheiden mening :) De waardering van een post hangt imho niet alleen tot helemaal niet af van de tijd die iemand in een post stopt. Bovendien kun je ook gewoon wachten totdat je reactie gemod is.

[ Voor 4% gewijzigd door Bor op 30-10-2005 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Onderbouwde meningen/opmerkingen worden altijd gewaardeerd Bor :) het maakt daarbij niet uit of die mening/opmerking linksom of rechtsom is.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

botoo schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 16:51:
Onderbouwde meningen/opmerkingen worden altijd gewaardeerd Bor :) het maakt daarbij niet uit of die mening/opmerking linksom of rechtsom is.
Hoewel daar een kern van waarheid in zit ben ik het er niet helemaal mee eens. Een onderbouwde mening hoeft namelijk niet inzichtvol of uberhaubt informatief te zijn. Elke mening zou eigenlijk goed onderbouwd moeten worden. Imho moet je dan ook mede modden op de inhoud en de argumenten.

Maar goed, het is niet mijn bedoeling dit topic te kapen met een discussie over hoe te modden.

[ Voor 9% gewijzigd door Bor op 30-10-2005 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Ik doelde in dit geval op TMF Bor, niet op de FP :).

En kapen mag@TMF, zeker als het onderwerp van de TS opgelost is :).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57
Bor de Wollef schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 16:30:
[...] De waardering van een post hangt imho niet alleen tot helemaal niet af van de tijd die iemand in een post stopt. Bovendien kun je ook gewoon wachten totdat je reactie gemod is.
Floris schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 01:45:
[...] Er lijkt echter niemand te komen om mijn eventuele puntjes aan te verdienen. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn? Thanks :)
Ik heb dus gewacht (nee inderdaad geen dagen, maarja na 48u mag je toch niet meer modden) om te kijken of er iemand aan het modden was geweest. Het was bovendien nou niet bepaald het meest actieve nieuwsitem, waardoor de kans nog wel kleiner werd.
Het gaat mij er niet om een +4 te scoren, maar iets van een modderatie vond ik wel prettig. Of dat nu negatief of positief was, dat was niet aan mij om te bepalen.

De lengte van de reacties heeft ermee van doen dat ik een stukje achtergrondinformatie wilde geven en dat het onderwerp mij persoonlijk interesseerd; ik werk in de branche. Het bedrijf waar ik werk is een van Neerlands hostingbedrijven en zodoende weet ik wel iets over dit onderwerp. Dat gevoel had ik niet bij alle reacties en mede daarom heb ik een reactie geplaatst -die inderdaad langer werd dan voorzien-. Op zich kan je daar niet echt iets over zeggen denk ik, dat ik hier een thread ben begonnen om alsnog om modderaties te vragen, sjah dat lijkt misschien op het willen verkrijgen van karma-puntjes en dat is het misschien ook wel... Is dat erg? Dat is niet aan mij om te beslissen wel? ;)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 14:46

McGryphon

Veul vrouwkes!

Ze staan nu op +4, waar ze thuishoren :)
indien nodig had ik wel gemod hoor :)
vond het zeer nette reacties :)
offtopic:
en ik ben een mafketel die elke zin moet eindigen met een smiley :)

[ Voor 1% gewijzigd door McGryphon op 31-10-2005 19:48 . Reden: typo ]

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-10 03:06

Toff

FP ProMod
geforce guy trekt hier wel een heel grote broek aan, voor een net-geen-bruggertje-meer :)
Die brommer kan je nog wel even vergeten hoor, tegen de tijd dat jij 16 wordt, moet je 17 zijn voor zo'n ding :)
(En KAP alsjeblieft met die idiote smilies)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Toff schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 00:59:
geforce guy trekt hier wel een heel grote broek aan, voor een net-geen-bruggertje-meer :)
Die brommer kan je nog wel even vergeten hoor, tegen de tijd dat jij 16 wordt, moet je 17 zijn voor zo'n ding :)
(En KAP alsjeblieft met die idiote smilies)
Gelukkig zijn er ook mensen die wel hun echte leeftijd durven in te vullen :X ... maar goed, aan de hand van je gedrag wordt al een hoop duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
Waypoint schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 01:03:
[...]

Gelukkig zijn er ook mensen die wel hun echte leeftijd durven in te vullen :X ... maar goed, aan de hand van je gedrag wordt al een hoop duidelijk :)
Leg uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Nee, niets uitleggen. Stoppen met nutteloos flamen in een reeds afgehandeld topic lijkt me een beter idee.

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
Ja, sorry hoor, maar ik kan er nog steeds niet aan wennen dat twaalfjarigen hier de dienst uitmaken. Mag ik daar, op een naar mijn mening vriendelijke manier wat van zeggen? Heeft helemaal niets met flamen te maken. Laat ik het erop houden, dat ik iets ouder ben, dan de gemiddelde tweaker. Daardoor denk ik, de zaken soms iets beter in perspectief te zien. Heeft nix met flamen van doen.

Ter nader toelichting: Ik had net dit gelezen.

[ Voor 15% gewijzigd door Toff op 04-11-2005 02:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Toff schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 02:00:
Ja, sorry hoor, maar ik kan er nog steeds niet aan wennen dat twaalfjarigen hier de dienst uitmaken. Mag ik daar, op een naar mijn mening vriendelijke manier wat van zeggen? Heeft helemaal niets met flamen te maken. Laat ik het erop houden, dat ik iets ouder ben, dan de gemiddelde tweaker. Daardoor denk ik, de zaken soms iets beter in perspectief te zien. Heeft nix met flamen van doen.

Ter nader toelichting: Ik had net dit gelezen.
Dan lijkt mij het handiger om een nieuw topic te openen ipv dit topic erover te vervuilen (nofi) :)
Pagina: 1