Ik heb dus gewacht (nee inderdaad geen dagen, maarja na 48u mag je toch niet meer modden) om te kijken of er iemand aan het modden was geweest. Het was bovendien nou niet bepaald het meest actieve nieuwsitem, waardoor de kans nog wel kleiner werd.
Het gaat mij er niet om een +4 te scoren, maar
iets van een modderatie vond ik wel prettig. Of dat nu negatief of positief was, dat was niet aan mij om te bepalen.
De lengte van de reacties heeft ermee van doen dat ik een stukje achtergrondinformatie wilde geven en dat het onderwerp mij persoonlijk interesseerd; ik werk in de branche. Het bedrijf waar ik werk is een van Neerlands hostingbedrijven en zodoende weet ik wel iets over dit onderwerp. Dat gevoel had ik niet bij alle reacties en mede daarom heb ik een reactie geplaatst -die inderdaad langer werd dan voorzien-. Op zich kan je daar niet echt iets over zeggen denk ik, dat ik hier een thread ben begonnen om alsnog om modderaties te vragen, sjah dat lijkt misschien op het willen verkrijgen van karma-puntjes en dat is het misschien ook wel... Is dat erg? Dat is niet aan mij om te beslissen wel?