Bluetrek G2 of S2

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• The Medic
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-02 22:06
Voor mijn werk is het handig om een bluetooth headset aan te scheffen en ik ben me dus wat aan het orienteren geweest en mijn oog is gevallen op de G2 dan wel de S2 ik kan echter niet veel verschil vinden, naa wat te googlen en hier wat te zoeken zeggen sommige bronnen dat de S2 de opvolger is van de G2 echter dat komt dan weer niet naar boven op de site van bluetrek, is er misschien iemand die beide wel een heeft geprobeerd en eeen duidelijk voorkeur heeft of weet iemand wat nou het verschil is tussen deze 2 want qua prijs zijn ze ook nagenoeg gelijk.

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Ik vind ze niet fijn, bluetrek valt zo uit je oor door het loshangende oortje.

Die van mij is in de wasmachine terecht gekomen en nu heb ik een jabra, die bevalt me een stuk beter!

• The Medic
Maar weet je welke beide beter is?, want kijk de prijs is bijna hetzelfde dus dan wil ik vanzelfsprekend de beste :*)

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

The Medic schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 00:47:
Maar weet je welke beide beter is?, want kijk de prijs is bijna hetzelfde dus dan wil ik vanzelfsprekend de beste :*)
Jabra is imo beter, prijs is hetzelfde althans in mijn geval (mediamarkt),

Die bluetrek valt zo van je kop af als je in de auto zit en je hoofd ineens omdraait (wat nog wel eens voorkomt) de jabra sluit echt om je oor en is van stroef en flexibel rubber waardoor het veel minder snel loslaat, die bluetrek is echt hard plastic.

Ik heb de G2 weer aan de praat gekregen nadat deze een wasmachinerit heeft gehad voor een kwartiertje, maar heb hem nu in de kast liggen omdat ik er niks meer mee doe.

ps ik ga nu maffen :O

[ Voor 16% gewijzigd door Fairy op 30-10-2005 00:52 ]

• The Medic
ik kan de S2 of de G2 goedkoop krijgen dus ik moet tussen die 2 kiezen maar ik weet het dus nog steeds niet :S

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:51
Als je nu gewoon op de site had gekeken dan had je zelf ook kunnen concluderen dat de G2 beter is. ;)

PSN ID = Jorco

• AnderNeo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-09-2025

AnderNeo

Kwartelen

Ik gebruik zelf de G2 en die bevalt prima :).. Ik heb nergens last van dat hij van me oor afvalt ofzo.. De standby-tijd van deze headset is ook erg lang wat geweldig is! :D

It's not the dying but the living that scares me to death

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Als de G2 van je oor afvalt dan heb je
- of te weinig/veel oor
- of je hebt het "haakje" niet in de jusit vorm gebogen. Je kunt hem echt heel strak langs je oor krijgen, zonder dat ie "zwabbert". In twee jaar heb ik heb 2x laten vallen omdat ik hem niet goed had bevestigd.

Geluids kwaliteit is goed, de standby geweldig, het heeft support voor 2 telefoons (zie de website voor de "catch")

Everything is better with Bluetooth

• The Medic
ik heb het gevoel dat de S2 ook een stuk minder wordt verkocht, want op internetforums kan ik ook weinig gebruikerservaring vinden van de S2 maar een shitload voor de G2

• The Medic
Ik ben toch maar voor de G2 gegaan, om de volgende redenen: ik vind de G2 toch net iets mooier, ik heb geen idee of het wat uitmaakt maar de G2 gebruik bluetooth 1.2 en de S2 1.1 dus ja 1.2 vind ik toch mooier en verder volg ik de meute maar want de G2 wordt meer verkocht (ik voel me nu net zo'n schaap). Maar hij bevalt prima, ik heb geen problemen met de bluetooth verbinding hij zit prima in mijn oor. Wat wel vreemd is: een vriend van mij heeft ook de G2 maar daar is het gedeelte dat je in je oor draagt anders. Bij die van mij is het gedeelte in je oor identiek aan die van de S2 en dit zit erg fijn. De "oorhaak" kun je aanpassen aan je oor en hij zit dus mooi stevig. je kunt tijdens een "headbang" feest mooi doorbellen.
Pagina: 1