Toon posts:

[XP]geen controle meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
nadat dat windows meerdere malen was gecrashed doet me keyboard en muis het niet meer onder windows zowel via usb en ps2, veillige modus heb ik ook geprobeert maar deed het nog steeds niet(laast werkende config ook)
nu zit ik op me laptop en heb al mijn documenten kunnen kopiereen alleen ik hoop dat ik het nog kan maken want ik heb nog andere bestanden die ergens anders staan die ik nog wil terug halen
dus heeft iemand enig idee ik dit kan maken of zit er niks anders op dan een format :'(

Verwijderd

- disk in een andere pc hangen?
- nieuwe installatie zonder format?

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Systeemherstel via de XP CD al geprobeerd?
Er is hier een complete BSOD/Hangup troubleshooter guide te vinden, die al doorlopen?

Zo ja, ben ik bang dat een herinstallatie de enige methode is.

Ik zou zelf niet eens verder willen gaan met een dergelijke installatie, die de nodige crashes heeft gekend. Is misschien voor mij ook iets makkelijker praten, met een image die ik in een minuutje of 5 a 10 terug gezet heb. Ook een herinstallatie draai ik mijn handen nog niet voor om, maar ja, ik installeer op mijn werk bijna dagelijks XP's, dus wat dat betreft...

Verwijderd

Topicstarter
disk in een andere pc doen lijkt me nie werken want het gaat om een disk die als primary master is met c: d: en e:
en nieuwe instal zonder format lijkt me al helemaal niet goed
systemherstel stond uit :/
probleem is dat ik geen zin heb om all me programma's opnieuw te installeren dan probbeer ik het liever eerst te maken
nu lees ik in meerdere topics dat ik USB Legacy uit zou moeten zetten in me bios maar ik kan het niet vinden :S
ik heb een ecs k7vza met de kt133 chipset moederbord

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Die disk kun je natuurlijk gewoon als slave in een andere PC hangen, is normaal gesproken geen enkel probleem. Zou er alleen wel voorzichtig mee zijn i.v.m. virussen etc.

Verwijderd

Topicstarter
dat zou geen punt moeten zijn want er zit avg op met alle updates
maar ik vind het zo vreemd me pc is nu al een hele tijd aan en hij doet niks het enige probleem is dat ik ook niks kan doen |:(
Pagina: 1