Thermaltake Chrome Orb; kost jij me een PCI slot?

Pagina: 1
Acties:

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23-08 20:32
Nieuw moederbord besteld; Abit KT7a Raid dus ook een cooler(tje) gezien:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/~wrcveen/temp/m5ab_b.jpg

De Thermaltake Crome Orb, maar kost deze mij een PCI slot op mijn board (qua ruimte)

Alvast bedankt,

Verwijderd

huh ?? voor een orb ben je een PCI slot kwijt?? lees ik dat nu goed ?
sorry die dingen mogen misschien beetje groot zijn maar nemen geen PCI slot ingebruik
maar nogmaal me zal wel verkeerd begrijpen wat er gevraagt werd ..

Verwijderd

hij moet staand op je processor, hoor...8-)

Verwijderd

Misschien wil die hem gebruiken voor op een Geforce2 te koelen ??? ja dan kan het enerzins kloppen :)

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23-08 20:32
Ja, ik ben ook een beetje de klus kwijt met deze posting. Haalde stom |:( coolen van een AGP kaart en processor door elkaar.

Laat maar zitten...

Groeten,

Verwijderd

heej drol, je orb staat recht op je processor, niet overdwars ofzo, tenzij je een converter heb ofzo maar dan nog geeeeeeeeeeeen pci shit in de weg

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-03 12:05
ja kheb ook zoiets van huh?
er zijn echter wel mensen die hebben een Golden Orb op zijn geforce geramd ja dan ben je wel 1 of 2 pci sloten kwijt kweet niet precies
hetzelfde geld voor jouw cooler die orb van het plaatje is net zo groot als een golden orb dus als je deze op je geforce gaat zetten dan ben je zeker een pci slot kwijt en ik denk wel twee ook want hij moet ook nog een klein beetje ruimte hebben om verse lucht aan te zuigen.

Verwijderd

Als dat een ThermalTake is ben ik de paus, maar dit is wel een submerk. TT verkoopt deze coolers door aan titan. Die mag dan producten maken die erop lijken.
Pagina: 1