“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice
woei dat was snel
[ Voor 33% gewijzigd door syo op 29-10-2005 22:03 ]
Verwijderd
Het is misschien wel mogelijk om er een 60 of zelfs een 80mm van op te modden dmv het gehele zwarte plastic frame eraf te halen en dan met schroefjes of sec.lijm er een andere op maken.
Ik wil je wel de wetenschap meegeven dat een compleet nieuwe cpu koeler (blok en fan) ook niet zo duur zijn als je niet gaat overclocken oid.
Dan heb je voor zo`n 20euro lijkt me wel een mooie koeler.
Wil gewoon (liefst 92 mm) betere, losse ventilator erop monteren, want volgens mij is deze ventilator echt waardeloos, hij blaast op koelblok, maar je voelt hem niet eens zuigen...
Ben van plan om al die standaard ventilatoren in m'n pc te vervangen(misschien ook nog in voeding) omdat ze vele beter, sterker en misschien nog wel stiller, kunnen werken.
Dus wil ik graag even weten als je dat plastic frame, lijkt vast te zitten met soort klemmetjes aan koelblok, als je die ook tijdelijk kan weghalen om nieuwe ventilator te plaatsen en dan weer terug te zetten.
edit: Het is ten slotte casemodden, alleen dan op een veel kleiner vlak, daarom ook beter dan gewoon nieuwe koeler kopen en verder niks mee doen
[ Voor 12% gewijzigd door drooger op 29-10-2005 22:08 ]
“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice
Maar je heb hem niet toevallig op cool & quiet gezet
Verwijderd
oftewel 1 strookje karton, rond er omheen, en dan ff een plakkertje erop
(schijnt toch wel een vooruitstrevend ontwerp te zijn aangezien ze er patent op hebben :' )
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2005 22:12 ]
Denk niet dat het lekker reageert met hitte en blazen...
Punt is dat volgens mij, weet vrijwel zeker, de ventilator nu vastzit door het frame. Als ik het er wil afhalen moet ik weer nieuwe manier van bevestigen hebben, dus...
Misschien is een touwtje aan de voeding hangen met ventilator daaraan een leuk idee
edit: Ze zijn wel stil jah, maar wil je soms zeggen dat hoge kwaliteit ventilatoren dat dan ook niet kunnen zijn? Momenteel maak ik me niet zoveel zorgen om dat kleine beetje geluid, aangezien dat toch overstemd wordt door m'n voeding...
[ Voor 22% gewijzigd door drooger op 29-10-2005 22:15 ]
Verwijderd
ik denk dat jou proc toch wel doorgefikt is eer dat het karton in brand vliegt,drooger schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 22:13:
karton en plakband, terug naar knutselland
Denk niet dat het lekker reageert met hitte en blazen...
ook dat blazen zou ik me geen zorgen om maken..
wat je vroegah welles zag is dat de fan gewoon rechtstreeks op de koelribben werd geschroefd
(dus echt met het schroefdraad tussen de ribben), denk dat dit in jou geval ook wel gaat,mja netjes vind ik het zeker niet.
Verwijderd
Verwijderd
kan je daar een foto van posten?Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 00:15:
Ik heb deze koeler ook voor m'n AMD64. Ik heb hem ook 'gemod'. Ik heb namelijk de Fan eraf gehaald, daarna een fanadapter erop en een 120mm fan erop. Stille oplossing en ziet er ver uit
Verwijderd
gewoon een dikke schroef in het koelblok.........drooger schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 10:56:
Hoe heb je die fan er dan op bevestigd?
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2005 22:52 ]
Verwijderd
Ik heb er ook zo een maar met blauwe ledjes erin (kijk maar bij m'n systeemspecs in m'n signature).
Hij koelt nl. wel goed zo, en als je systeem zonder problemen loopt, waarom moet het dan koeler?
[Edit]
Bij mij staat er wel een koeltunnel naar de buitenkant van de kast op en je voelt hem wel degelijk zuigen...
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2005 09:52 ]