KISS | Huis: A++++ | Zon: SolarEdge 10k Homehub, 13kWp, 19,4kWh accu’s, One Pro EV Charger | MV: DucoBox Focus | Warmtepomp: ME Ecodan SW75YAA met EHST20D | Tuin: natuurinclusief | Auto: Audi Q4 etron
Het lijkt me handiger wanneer je stukjes relevante code gewoon in je post opneemt. Het is een beetje lastig wanneer het nog allemaal gedownload moet worden.
Als ik naar je pdf's kijk heb ik het idee dat je op 1 of andere manier meerdere keren de laatste pagina toevoegd ipv de bij die bladzijde horende pagina.
Als ik naar je pdf's kijk heb ik het idee dat je op 1 of andere manier meerdere keren de laatste pagina toevoegd ipv de bij die bladzijde horende pagina.
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Verwijderd
Tsja, printen gaat fout is wel erg ruim. Ik zie dat je de header mist "hogeschool bla die bla" en twee keer dezelfde lijst afdrukt. Het eerste is schijnbaar de bedoeling (if pages == 1 {.... ) het tweede lijkt mij in de counter variabele te zitten Deze geef je (volgens mij) nooit mee van Printensheet naar PrintenSheet terwijl je wel elke keer een new Printensheet doet.
Voor de rest heeft Janoz groot gelijk. Gewoon de relevante code hier posten en duidelijk maken wat je wilt en wat er gebeurt is vele malen handiger dan te verwachten dat andere mensen jou bug weten te vinden zonder te weten wat er aan de hand is
Ik heb trouwens sowieso de neiging deze code te willen verbouwen. Maar dat kan aan mij liggen
Voor de rest heeft Janoz groot gelijk. Gewoon de relevante code hier posten en duidelijk maken wat je wilt en wat er gebeurt is vele malen handiger dan te verwachten dat andere mensen jou bug weten te vinden zonder te weten wat er aan de hand is
Ik heb trouwens sowieso de neiging deze code te willen verbouwen. Maar dat kan aan mij liggen
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2005 23:48 ]