Toon posts:

hele website offline beschikbaar hebben

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
je hebt programmas zoals blackwidow of grab-a-site die een hele site ineens kunnen downloaden,
echter gaat het in dit geval om een site opgemaakt uit bestanden die offline niet worden herkend, cfm ofzoiets, weet iemand een truuk om een site wel in zijn geheel offline werkend te krijgen?
het is overigens wel onze site dus niet dat ik iets anders probeer te rippen ofzo,
maar ik moet hem morgen offline hebben en heb geen toegang tot de server,
opslaan met internetexplorer werkt wel, maar alleen 1 pagina...

Verwijderd

Aan die .cfm extensie heeft jouw besturingssysteem inderdaad niks. Net zoals .php en .asp bijvoorbeeld. Als je het lokaal werkend wilt krijgen, kun je het best alles hernoemen naar .html of .htm, maar dat betekent wel dat alle links op de pagina's nagelopen moeten worden.

Met een fatsoenlijke editor krijg je dat wel voor elkaar. De vraag is alleen of de website nog gaat "werken", aangezien de website waarschijnlijk niet voor niets "dynamische pagina's" bevat.

Verwijderd

http://www.fileinfo.net/extension/cfm
File Type ColdFusion Markup File
File Format Web File
Common? No
File Description Web page that can run ColdFusion applications
Program(s) to open a .cfm file Mac / Windows: Requires server with ColdFusion software installed to run (i.e. Adobe/Macromedia ColdFusion MX); can be edited with a text editor

Verwijderd

Topicstarter
als hij maar te bekijken is, echter, het gaat om een site met iets van 100 pagina's, en om nou op al die paginas alle links aan te gaan passen dat gaat me iets te ver vrees ik

Verwijderd

Dan maar niet.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-04 07:27

leuk_he

1. Controleer de kabel!

er zijn tientallen tooltjes die een website leeg kunnen spideren

http://dmoz.org/Computers...t/Offline_Browsing_Tools/

laat maar effe weten waarom deze niet bij jou zouden werken.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Topicstarter
de reden dat het niet werkt is omdat ik geen coldfusion heb draaien zoals ebo zei, maar is er geen mogelijkheid om zonder coldfusion alles om te zetten in gewoon html?

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Als je wel coldfusion draait zou het ook niet werken; omdat het geen coldfusion files zijn maar gewoon html bestanden met een foute extensie.

Als je een iets beter downloadprogje dan degenen in je startpost gebruikt (wget?), die de files naar .html hernoemt en ook meteen even alle links repareert, dan moet het lukken :)

• tweakraiser
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-04 13:27

tweakraiser

I have such sites to show you

Ja dit kan geloof ik met een tool: Teleport Ultra
Daarmee kun je hele website offline "browsebaar" maken geloof ik

Strava | Webdesign

Verwijderd

Topicstarter
tweakraiser schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 22:18:
Ja dit kan geloof ik met een tool: Teleport Ultra
Daarmee kun je hele website offline "browsebaar" maken geloof ik
ah dit werkt idd wel,
alleen 1 of ander gaar flash bestand komt niet mee maar goed

• JorisPenders
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-04 22:01

JorisPenders

Designer & Coder

En als je nou een dynamische site hebt via PHP.. dan lukt dat toch nooit?

SystemSpecs -- WebArea - Your Online Home -- Webdesign

• Tjeemp
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-01-2015

Tjeemp

BEER N TEA

nee, das serverside, en die zit niet in je computer :P

www.timovanderzanden.nl | Beer 'n' Tea

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-04 12:47

André

Analytics dude

Mjah, met bepaalde php sites kan dat prima. PHP genereert ook gewoon HTML die je dus lokaal op kunt slaan. Maar dit is niet altijd mogelijk ;)

Verwijderd

André schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 22:31:
Mjah, met bepaalde php sites kan dat prima. PHP genereert ook gewoon HTML die je dus lokaal op kunt slaan. Maar dit is niet altijd mogelijk ;)
met een goed opgestelde PHP site moet het gewoon lukken.
Zoeken zal echter niet lukken (duh, echte serverside oplossing), de rest moet eigenlijk gewoon lukken, mits fatsoenlijk opgesteld.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Veel makkelijker: Sleep gewoon het "index" bestand (de homepage) in je explorer et voila.
Het mag dan wel .cfm heten, en .cfm kan dan wel geen koppeling hebben in windows, IE laat het gewoon zien. De .cfm is gewoon de extensie, maar de HTML is uitgepoept door de server en dus hoeft de .cfm niet nog eens uitgevoerd te worden.

En deze manier scheelt je bestanden renamen, hyperlinks aanpassen enzovoorts.

Sim-pel.

Klik & Sleep dus in IE de "hoofdpagina" (.cfm bestand). Mocht dat niet werken dan kopieer je de hoofdpagina van .cfm naar .htm en kun je de rest zo laten.

[ Voor 32% gewijzigd door RobIII op 31-10-2005 14:35 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Twan V
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04 13:47

Twan V

...en er stralend uitzien

Dat zou inhouden dat je een dynamische site eerst zou moeten rippen?

Waarom dan niet een webservertje op je pc installeren? Easyserv bijvoorbeeld (al weet ik niet of die coldfusion gebruikt).

(Wat ik bedoelde, heet foxserv :X )

[ Voor 20% gewijzigd door Twan V op 31-10-2005 14:26 ]

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-04 11:14

mulder

ik spuug op het trottoir

André schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 22:31:
ColdFusion zou dit ook moeten kunnen, deze kan ook de output naar file streamen dacht ik.

oogjes open, snaveltjes dicht

Pagina: 1