[Multi] Spartan: Total Warrior

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:39
Beetje vreemd dat hier nog geen topic voor is geopend, bij deze.
Mochten er mensen zijn die nog een mooie startpost willen maken, be my guest. :)

Ik zit nogal vast in het level nadat je de speer van Achilles hebt bemachtigd.
Ik kom in een hele grote ruimte waarin zombie Romeinen rondlopen, en mijn goal is "find a way out".

Probleem is dat ik constant beschoten wordt door archers die op een platform rechts achterin staan.
Ik kan niet op dit platform komen, ik kan alleen proberen explosives op te blazen met flaming arrows.
Omdat er zoveel zombies rondlopen kan ik maar steeds niet de explosives opblazen. Ik richt steeds op een zombie.

Is er een manier om op een andere target te kunnen locken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Heb het spel wel besteld maar dan import (heb een US gamecube vandaar) en de GC versie is een week uitgesteld dus kan ik het spel pas volgende week spelen jammergenoeg. Lijkt me een leuke game.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Vimana, de sleutel zit in een van die boxes aan je linkerkant. Dan kun je volgens mij direct doorlopen naar de deur linksachter. Het is even creatief met je joystickje die explosieve targets selecteren, maar daarna kun je ze wel aan. Door het in elkaarh akken van die doodskist torens krijg je ook een stuk minder zombies, misschien handig voordat je de tonnetjes opzeep helpt.

Ik zit een stukje daarna vast, misschien iemand die kan helpen? Het is in het begin als je teruggaat naar Troy

spoiler:
Ik krijg die veelkoppige draak dus met geen mogelijkheid geraakt. Wat moet ik doen? Met de spear of acchileas kan ik met die special move wel z'n kop eraf hakken, maar kan daarna niets meer doen.

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-10 16:25

Brons

Fail!

Ik vind dit spel een beetje een verneuking van de total war serie. Zal vast om het geld zijn, maar ze hebben van een serieuze RTS een fantasy/über soldaat game gemaakt. Beetje erg jammer!