Toon posts:

[BF2] Punkbuster en patch probleem...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds deze week battlefield 2 in huis, Geweldig spel ! Op de 2 probleempjes na...

Eerst de specs :

Intel 2.8ghz
512MB
Geforce 6600 met laatste nvidia drivers
Punkbuster volledig up-2-date

Probleem 1 ( Punkbuster ) :

Als ik probeer te connecten naar een met punkbuster beschermde server dan kicked hij me wegens "Indequate privileges". Nu heb ik al gekeken op de punkbuster site en heb gedaan wat ze zeiden bij dit probleem en tevens de juiste poort open gegooid ( wat opzich weinig uit maakte want BF2 gaat wel gewoon online bij 'normale' servers ).

Voor de rest heb ik ook geen anti-virus of ander programma's draaiende en/of geinstalleer die punkbuster misschien zouden kunnen blocken op een of andere manier. Naast dit staat er op de site van punkbuster dat je dus een programma moet draaien om bepaalde spyware op te zoeken en/of te verwijderen. Ook gedaan, niets gevonden...

Probleem 2 :

Als ik de laatste patch ( versie 1.0.3 ? Correct me if i'm wrong, iig de laatste patch van de battlefield site af ) installeer gaat hij ten eerste mekkeren dat ik te weinig ruimte heb op mijn C Schijf. Wat opzich wel kan kloppen, want heb maar ongeveer een gig vrij daar en je hebt min 2.5 gig vrij nodig om te kunnen patchen ; Terwijl Battlefield op mijn G schijf staat geinstalleerd.

Anyway, Zoals de support van EA al aangaf moet je dan de exe. van de patch draaiende houden. Start -> %temp% > Run. Vervolgens de bestanden die de patch.exe heeft geunpacked naar je bf map kopieren en patch.exe draaien. Zo gezegd , zo gedaan. Alles netjes gepatched...

Jammer genoeg wil mijn Battle Field 2 dan niet meer op starten. Hij laad hem, en vervolgens crashed hij direct terug naar mijn desktop zonder welke error dan ook. Enige oplossing is dan BF2 volledig deinstalleren en vervolgens weer opnieuw installeren ; Maar ja, Dan zit ik weer op de oude versie... Heb ik ook weinig aan denk ik zo.

Daarnaast ook wat performance probleempjes, maar dat ligt puur aan mijn pc lijkt me zo :) Heb gewoon meer werkgeheugen nodig :)

Hoop dat iemand hier misschien wat ideeen en/of oplossingen heeft voor me...
Mocht er meer informatie nodig zijn dan zal ik dat even opzoeken e.d.

Topic titel is niet geheel duidelijk, maar goed, Beetje onzinnig om 2 topics hiervoor te openen lijkt me zo :)

Alvast bedankt !

Verwijderd

Probleem 1; Speel het spel met adminrechten.
Probleem 2; Geen flauw idee

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 00:13:
Probleem 1; Speel het spel met adminrechten.
Probleem 2; Geen flauw idee
Ook al geprobeerd om met adminrechten te starten...

Wat betreft probleem 2 is het nu erger geworden. Paar uur geleden weer een un-install gedaan en vervolgens weer vanaf de DVD weer geinstalleerd , denk van " ik ga wel even op de servers zonder pb e.d dan maar ". Maar nu crashed hij constant terug naar de desktop...

Aan mijn refresh ratings ligt het iig niet, want daar heb ik niets aan gedaan. Nu kan ik helemaal gaan BF 2 meer spelen... Met of zonder 1.0.3 er over heen :(

Al van alles geprobeerd. Uninstall -> goed checken of ik alles verwijderd had -> Reboot -> Install -> Reboot -> proberen ... Helpt ook al niet :'(

*edit*
Nu werkt hij weer onder de normale install... Maar nog steeds niet met de patch en/of punkbuster :(

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2005 02:51 ]

Verwijderd

Topicstarter
Heb een screenshot weten te maken voordat ik gekicked werd van de console :

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~stingwcw/punkbusterkick.JPG

8)7