Toon posts:

[XP] "ruis" in mijn beeld(monitor)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
sinds een paar weken valt me op dat er hele kleine streepjes door het beeld lopen die langzaam naar beneden gaan. ik denk zelf dat dit iets is met de aarde? maar ik weet nieteens zeker of ik dat eigenlijk wel heb.

of komt het doordat er andere apparaten in de buurt staan?(versterker, tv, boxen) of wellicht door de refreshrate of is mijn videokaart een beetje gammel aan het worden?

het is niet echt storend, maar toch. iemand een idee?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Het kan aan zoveel dingen liggen. Controleer eerst of het ding geaard is, dat zou idd een probleem kunnen zijn. Verder kun je proberen de monitor gewoon eens ergens anders aan te sluiten (andere ruimte, andere pc) dan kun je gelijk een boel omgevingsfactoren uitsluiten.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-08 01:01

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Dat effect heb ik met een tv die boven mijn mobitor staat (meubel) dit geeft ruis en zorgt voor kleine streepjes die onderin het beeld lopen... Sinds de videorecorder ertussen staat (capturen) ist probleem bijna helemaal verholpen... zorg dus voor meer afstand tussen dit soort apparaten of zorg voor een soort "afscherming" die straling tegenhoud.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A