zoals de titel het al zegt probeer ik een divx af te spelen via het WIFI Lan netwerkje dat ik heb aangelegd.
de divx-en staan op mn desktop, het afspelen moet op mn laptop gebeuren.
de drive waar de divx-en op staan is gewoon toegankelijk voor de laptop, en het afspelen gaat goed echter loopt na een aantal seconden het geluid niet meer synchroon met het beeld.
het geluid loopt voor, en lijkt steeds verder voor te gaan lopen.
ik heb meerdere divix-en geprobeerd maar alle hetzelfde probleem.
de divx-en hebben uiteraard geen asynchroon geluid wanneer afgespeeld op de desktop of (gekopieerd eerst) op de laptop, alleen bij het "streamen"
desktop:
Athlon XP 2600+, 1024MB, WinXP (prof) en 54mbit wifi (linksys)
laptop:
Pentium M 1,73GHz, 1024MB, WinXP (home), en 54mbit wifi (intel centrino)
verbonden via:
speedtouch 580i, 54mbit ADSLmodem/Router/AP
alleen MP3 gaat goed, en het beeld vd divx gaat op zich ook goed (vloeiend) alleen niet synchroon met het geluid dus.
ik speel het af met Windows Mediaplayer 10, en die maakt zelf de verbinding
iemand een idee?
de divx-en staan op mn desktop, het afspelen moet op mn laptop gebeuren.
de drive waar de divx-en op staan is gewoon toegankelijk voor de laptop, en het afspelen gaat goed echter loopt na een aantal seconden het geluid niet meer synchroon met het beeld.
het geluid loopt voor, en lijkt steeds verder voor te gaan lopen.
ik heb meerdere divix-en geprobeerd maar alle hetzelfde probleem.
de divx-en hebben uiteraard geen asynchroon geluid wanneer afgespeeld op de desktop of (gekopieerd eerst) op de laptop, alleen bij het "streamen"
desktop:
Athlon XP 2600+, 1024MB, WinXP (prof) en 54mbit wifi (linksys)
laptop:
Pentium M 1,73GHz, 1024MB, WinXP (home), en 54mbit wifi (intel centrino)
verbonden via:
speedtouch 580i, 54mbit ADSLmodem/Router/AP
alleen MP3 gaat goed, en het beeld vd divx gaat op zich ook goed (vloeiend) alleen niet synchroon met het geluid dus.
ik speel het af met Windows Mediaplayer 10, en die maakt zelf de verbinding
iemand een idee?
[ Voor 5% gewijzigd door Puppetmaster op 29-10-2005 20:25 . Reden: WMP10 toegevoegd ]
It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...