Toon posts:

Intersil Prism blijft verbinding verliezen

Pagina: 1
Acties:
  • 933 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik probeer al een tijdje een medion laptop md 41300 met een intersil prism 802.11g wireless kaart aanboord op een linksys wag354g aan te sluiten maar steeds raakt na verloop van tijd (enige minuten to een uur) de verbinding verbroken. De laptop moet dan herstart worden om opnieuw verbinding te maken.

Ik heb al van alles geprobeerd:
*andere kanalen
*ssid veranderen
*wep/wpa/geen beveiliging veranderen
*nitromode uitzetten
*windows xp pro opnieuw geeinstalleerd met sp2 en alle updates

Maar het probleem blijft bestaan, ook googlen levert geen oplossingen, wel andere die hetzelfde probleem hebben, andere, dan de door medion geleverde, drivers en firmware is totaal onvindbaar.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand een idee :'(

Verwijderd

Topicstarter
Is er echt helemaal niemand met een medion computer oid die hetzelfde probleem heeft gehad en een oplossing weet? Ik wordt echt gek van het probleem

• paulhekje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-03 19:31
de medion laptop van m'n vader wilde helemaal geen wirelessverbinding opzetten, ondanks juiste drivers, spelen met wel/niet XP wireless opties gebruiken enz.

recovery cd erin=> in 1x werken.
De fabrieksimage was dus niet in orde...

Heb je de powersave opties bekeken? ook die bij de netwerkkaart?

[ Voor 15% gewijzigd door paulhekje op 03-11-2005 07:52 ]

|=|=|=||=|=|=||=|=|=| http://www.vanwijck.com |=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=|

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inderdaad gekeken naar de powersafe opties en die zijn goed ingesteld. Ik heb ook gegoogled naar het probleem, het probleem ben ik vele malen tegen gekomen maar geen oplossing. Ik denk echt dat het een driver en of firmware probleem is maar ik kan helemaal geen updates vinden :'(

Verwijderd

Misschien kun je de wireless zero config service uitzetten?

Verwijderd

Topicstarter
Ook al geprobeerd maar dan blijft windows hangen :s

Verwijderd

Subtiel schopje.
Eindelijk mail van Medion en ja, zo blijkt dat ze 2 maand nadat ik ze gemaild had toch nog met een goed werkende link kunnen antwoorden...

Beste heer, mevrouw,

We raden u aan de stuurprogramma's vanaf de volgende lokatie te downloaden:
http://www.zcomax.co.uk/f...0(UI%20support%20SP2).zip

Testen hebben bij ons uitgebleken dat deze nieuwere stuurprogramma's een betere
ontvangst geven.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

FEB-team

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 18:59:
Is er echt helemaal niemand met een medion computer oid die hetzelfde probleem heeft gehad en een oplossing weet? Ik wordt echt gek van het probleem
Heb precies hetzelfde probleem. Ben al sinds december 2005 bezig en heb sinds febuari de moed verloren. De lap top wordt als opslag voor vakantiefoto's gebruikt.
Heb nooit antwoord van Medion gekregen op mijn vraag/probleem.

? is jouw probleem nu opgelost?
Pagina: 1