Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Motorola MPx200 Smartphone [deel 4]

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Reeds 3 delen zijn voor gegaan (en dit goed bedoelde deel 4 is inmiddels door 'derden' tegen de muur gezet omdat het niet 'netjes' en fraai genoeg was volgens hun standaard.... dit geheel terzijde)
; het blijkt toch een behoorlijk populair model smart-phone.
Nu dit ding voor een appel en een ei wordt aangeboden is de verleiding groot geworden. Hij ligt voor zo'n 79,- euri in diverse winkels. (iemand m al goedkoper gezien?)
Echter het zijn aanbiedingen obv prepaid en dus simlocked.... enige huivering neemt bezit van mij, aangezien ik mijn gewone Vodafone abbo er in wil gebruiken en liefst het ding wil upgraden naar versie 2003. Welke adders onder het gras liggen er op de loer?
Zijn er reeds ervaringen met de 'laatste lading phones welke momenteel wordt aangeboden?

mvrgr
TB

EDIT: blijkbaar 'zwierf' er reeds een deeltje 4 rond... niet gezien. echter: het blijft een weinig vriendelijke manier welke gehanteerd wordt om mensen op iets te wijzen, althans dat is mijn ervaring. ergo: minder egotjes zou geen kwaad kunnen.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2005 17:13 ]

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-01 02:24
Dit vind ik wel een magere topic start hoor, voor zo'n topic. Waarom geen topicstart zoals in:
[rml]Motorola MPx200 Smartphone [ deel 3][/rml]
;)

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
theovds schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 19:51:
Dit vind ik wel een magere topic start hoor, voor zo'n topic. Waarom geen topicstart zoals in:
[rml]Motorola MPx200 Smartphone [ deel 3][/rml]
;)
Erger nog: Er is al een nieuw topic geopend. Maar die heeft ook zo'n flut-startpost. Heb een moderator er al op geatendeerd (maar nog geen reactie gekregen). Misschien kan er dan toch nog een fatsoenlijk vervolg geopend worden (naar zijn/haar toestemming).

[edit] Voor dit topic ook ff een tr uit laten gaan, hopelijk kan er dan een waar vervolg geopend worden binnenkort.

Naar bleek was het andere topic al gesloten, omdat daar stond dat ik een nieuwe mocht openen. Ik zal hem ff aanmaken, kunnen we daar 'waardig' verder.

-> Hier is hij dan; [rml]Motorola MPx200 Smartphone [ deel 4][/rml]

[ Voor 31% gewijzigd door robert-630 op 29-10-2005 21:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
Tjonge zeg, wat een onthaal.....
iets mag naar mijn mening best 'groeien'
Niet zozeer een 'nieuw' topic; ik had graag gereageerd binnen het deel 3.... maar die was echter gesloten !
Kortom: what's the problem?

Ongetwijfeld zullen er (bruikbare) reacties komen welke uiteindelijk in zijn geheel als wel/niet nuttig topic beschouwd zullen worden.
Om nu direct al nar de eerste (nou ja, eigenlijk 4e) aftrap de boel al meteen tegen de muur te zetten vind ik erg overdreven.

Maar mbt het topic:
Ik heb eerder gelezen dat de samenwerking motorola/windows als een 'niet gelukkig huwelijk' mag worden gezien. Ik zie dit niet zo erg, verduidelijking (technische diepgang mag) wordt op prijs gesteld.

mvrgr
TB

Verwijderd

Topicstarter
Nog iemand die ervaring heeft met de 'huidige prepaid lading' mpx200 welke momenteel te krijgen zijn vwb gebruik icm normaal abbo?
Ben wat argwanend dat er adders onder het gras zullen zitten.

mvrgr
TB

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.