Ik zit eigenlijk een beetje met iets in mijn maag. Xs4all heeft zo'n anderhalve week geleden een filter op onze internet verbinding geplaatst - kwam ik via de helpdesk achter -. Ik heb geformatteerd, nieuwe internet security gekocht en toen gemaild naar abuse@xs4all.nl Echter nu zit ik al meer dan een week aan die proxyserver vast. Ik heb nog een keer gemaild maar ik krijg steeds maar geen antwoord.
Die proxyserver heeft een zooi nadelen. Instabiel, geen p2p zoals bearshare, geen nieuwsgroepen, heel traag (merk ik bijv. bij het verzenden en ontvagen van iets op msn). De helpdesk bellen heeft geen zin, omdat zij je niet met deze problemen helpen (aldus het boekje). Wat moet ik nou doen? Just wait? Bvd.
PS: ik heb de search al enkele malen gebruikt maar niemand met hetzefde probleem volgens mij...
edit: sorry ging iets mis waardoor titel vern**kt is
Die proxyserver heeft een zooi nadelen. Instabiel, geen p2p zoals bearshare, geen nieuwsgroepen, heel traag (merk ik bijv. bij het verzenden en ontvagen van iets op msn). De helpdesk bellen heeft geen zin, omdat zij je niet met deze problemen helpen (aldus het boekje). Wat moet ik nou doen? Just wait? Bvd.
PS: ik heb de search al enkele malen gebruikt maar niemand met hetzefde probleem volgens mij...
edit: sorry ging iets mis waardoor titel vern**kt is
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2005 19:28 ]