Na een tijdje Camino als standaard browser te hebben gehad ben ik toch maar weer over gegaan op Safari. Camino liep namelijk niet altijd even lekker en met Safari heb ik (tot nu toe) helemaal geen problemen.
Alles liep prima en ik ben al helemaal gewend aan Safari, totdat ik even wat moest overboeken op de Fortis bank website. De eerste pagina werkt prima, maar elke knop aan de rechter kant van de pagina resulteert in een blanko scherm.
Het gekke is dat ik me kan herrinneren dat ik de Fortis bank site wel eens heb gebruikt in Safari en dat deze destijds prima werkte.
Wat ik dus graag zou willen weten is:
- zijn er meer mensen met dit probleem?
- zo ja: ligt dit aan Safari of aan de website?
- zo nee: wat kan er dan bij mij mis zijn?
Ik heb al wat ge-googled en de search gebruikt, maar dat leverde geen resultaten op. Het lijkt er dus op dat er iets bij mij mis is.
Alles liep prima en ik ben al helemaal gewend aan Safari, totdat ik even wat moest overboeken op de Fortis bank website. De eerste pagina werkt prima, maar elke knop aan de rechter kant van de pagina resulteert in een blanko scherm.
Het gekke is dat ik me kan herrinneren dat ik de Fortis bank site wel eens heb gebruikt in Safari en dat deze destijds prima werkte.
Wat ik dus graag zou willen weten is:
- zijn er meer mensen met dit probleem?
- zo ja: ligt dit aan Safari of aan de website?
- zo nee: wat kan er dan bij mij mis zijn?
Ik heb al wat ge-googled en de search gebruikt, maar dat leverde geen resultaten op. Het lijkt er dus op dat er iets bij mij mis is.